Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at starte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har ikke før rodet så forfærdelig meget med SEO, Google AdSense osv.

Så jeg tænkte på om der var et sted man kunne læse om alle disse forskellige ting - samlet ét sted? :)
Jeg vil gerne igang med at tjene penge på de fremtidige website jeg laver, og på min egen hjemmeside.
Så hvis der var et par stykker eller flere der havde en artikel eller en e-bog jeg kunne læse, ville det være rigtig godt, tusind tak! 

Venlig Hilsen
Mikkel Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:04

Hvis jeg ikke havde nogle erfaringer med AdSense, ville jeg starte med at læse Adsense Secrets 4 af Joel Comm. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:45

I forhold til SEO kan du prøve http://www.seosupport.dk/

Det er i hvertfald et billigt sted at starte for at lære omkring SEO.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:50

Hej Mikkel.

Thomas Rosenstand har skrevet en række artikler om SEO.

De ligger samlet under paraplyen "SEO for dummies" - det er et fint sted at starte, når man er helt grøn.  

Se dem her: http://www.blog.concept-i.dk/laere-seo/ 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:30

Jeg kender ikke til noget begynderværk eller hjemmeside, som beskæftiger sig med det hele i en samlet pakke, men jeg kan bidrage med lidt blandet input.

Foruden de allerede nævnte kilder, har jeg tidligere på året skrevet et indlæg om nogle e-bøger om SEO. Der er lidt begynderstof og lidt yderligere henvisninger i kommentarerne til indlægget. Google selv har netop udgivet en SEO-guide, som indeholder nogle basale råd til, hvordan man kan optimere sin egen hjemmeside.

Der er desuden en lang række forskellige Internet marketing blogs, som skriver om et mix mellem SEO, Adsense, blogging og forskellige måder at tjene penge online. Nogle bud kunne være Mikaels Ant Philosophy, Courtney Tuttles blog, Grizzlys blog eller Josh Spaulding.

Indenfor SEO er der nogle danske blogs som f.eks. Rosenstands, Lars Bachmanns eller Mikkel deMibs. De indeholder alle tre alskens indlæg, som intet har med SEO at gøre, men for en begynder er der også en del guld begravet hos de tre herrer.

God læselyst.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 17:10
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:36

Hej Mikkel

SEO:

Anbefalingen her er at læse så mange kilder som muligt. Du vil efterhånden opleve at artikler modstrider hinanden. Min anbefaling er bloggen på SEOmoz.org, nye artikler hver dag som vil give dig en god balast til dine egne projekter. 

Hilsen

Anders Lynderup

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)