Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT support/undervisning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et fritidshjem ved Nørreport Station - København med 135 børn og 18 voksne delt på 4 afdelinger. Vi har computerværksteder som er forbundet til et netværk.

Det vi leder efter, er en der kan undervise en gruppe medarbejdere i netværksforbindelser, opsætning og tilføjelse af hardware og software, opsætning af printer og ekstern harddisk til backup. Der udover har vi brug for en aftale vedrørende support (almindelig/akut).

Det ville være en fordel hvis vedkommende har styr på Symantic Ghost, da vi har brug for oplæring i brugen af programmet.

Vi forestiller os i første omgang, at du kan oplyse ca. timepriser, hvorefter vi vil udvælge nogen til en samtale. Hensigten er at opnå et varigt samarbejde.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:24

Det lyder som en interessant opgave jeg gerne vil byde ind på. I kan læse mere om mig her: www.ComputerLab.dk

I skal være velkommen at kontakte mig, f.eks. via kontaktformularen på min hjemmeside.

Jeg er alligevel i nærheden af Nørreport hver dag efter kl 17, så her jeg er til rådighed.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:42

Hej!

I er velkommen at kontakte mig på ss@dbsolutions.dk. Pris oplyses efter direkte hendvendelse. Jeg har en specialt pris til institutioner som jeres.

MVH Srdjan Stojadinovic

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:39

Hej Brian

Du må meget undskylde den lange ventetid men jeg har selv ligget syg og der har været meget travlt på fritidshjemmet med vores kollegaer der også har været ramt af sygdom.

Vi har brug for at få flere oplysninger fra dig, bl.a. priser. er du som privatperson eller som COMPUTERLAB ansat. Vi vil også gerne vide om du kan noget med hjemmesider baseret på CMS.

MVH

Uffe

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:23

Hej Uffe

Jeg har firmaet ComputerLab, så jeg kan tilbyde min arbejdskraft på faktura.

Priser - som udgangspunkt ligger min timepris på 450,- Kr. excl. moms, men jeg tilbyder klippekort, så kommer timeprisen længere ned.
F.eks. 10 klip @ 400,- Kr. eller 25 klip @ 350,- Kr.
Jeg tager ikke noget for transport til Nørreport.

Ja, jeg laver hjemmesider baseret på CMS, det er en stor del af mit arbejdsområde.

Du kan læse mere om mit firma på hjemmesiden - www.ComputerLab.dk
Eller jeg kan komme forbi, så kan vi tage et møde.
Jeg kan også ringe dig op, hvis du har et telefonnummer?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)