Pga. nye interesser sælges følgende domæner UDEN indhold.
Nailz.dk (Indhold kan medfølge, hvis nogen ønsker et færdigt neglesalon site)
Webkode.dk
Wall-street.dk
Efter information fra http://www.prchecker.info har Webkode.dk og Wall-street.dk en pagerank på 3 pt. Desuden findes der mange links til Wall-street.dk online.
Giv et bud på et domænenavn på kontakt@lazerto.dk - Vi ønsker ikke indlæg i denne tråd - På forhånd tak.
Selvom du ikke vil have indlæg i denne tråd, er jeg alligevel nødt til at spørge. De der pagerank-tal er de taget, før du redirectede webkode.dk og wall-street.dk?
Ellers vil de jo blot afspejle pagerank på de domæner, som man havner på, når man indtaster domænenavnene.
Det er jeg klar over, de sælges heller ikke pga. pagerank, da den jo alligevel vil ændre sig når en ny køber overtager domænet, og fylder eget content på. Det var bare ment som en lille sidenote :)
Ups, og lige for at svare på dit spørgsmål. Den måler på domænet, og ikke på det site den redirecter til. Du kan evt. prøve at teste pagerank på www.PartyPix.dk og se at det ikke er det samme som på Wall-street.dk som redirecter dertil pt.
dens pagerank dør ret hurtigt hvis du bliver ved med at omstille den til partypix, og desuden er de "undersøgelser" man kan lave af pagerank jo primært et gæt, ikke en eksakt videnskab, så jeg ville nok, hvis jeg var potentiel køber, gå ud fra en pagerank på nada, og i stedet se på om navnet var et der appellerede - links er heller ikke meget værd medmindre de kommer fra et site der har værdi for det man nu vil bruge websitet til når det engang kommer i luften.
Jeg troede egentlig, at de der pagerank-checkere fulgte med 301-redirecten og så målte pagerank på slutdomænet.
Lige pt. får jeg forskellige resultater for wall-street.dk, alt efter hvilket checker, jeg bruger. Først prøvede jeg med http://www.checkpagerank.com/, som gav pr4 for wall-street.dk. (det samme som partypix.dk. Deraf mit første spørgsmål).
Oh well, jeg siger jo altid selv, at man ikke skal lægge for stor vægt på pagerank. Som der allerede er nævnt i tråden, bør man primært købe efter domænenavn og links.
well, den følger redirectens pagerank, men det kan først ses i jeres pagerank-checkers når google smider ekstra info ud, og det kan godt tage noget tid.