Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en idé - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en ide - en stor én synes jeg selv.

Indtil videre er den kun inde i mit hoved. Er bange for at det endlige produkt/service bliver meget stort og dyrt. Der er mange brancher involveret - teknik servicefag - Industri mv.

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre med min ide? Jeg mener hvad skal jeg konkret skrive ned? undersøge analysere? Er det en forretningsplan jeg skal ud i?

Mvh Mia

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:11

Hvis du skal have noget hjælp, så bliver du nød til at uddybe det meget mere. Det ville blive meget svært at rådgive dig, med så små infomationer. Så lidt mere tekst så har du chancen

Mvh Marc

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 00:14

Hvad vil du vide?

Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:22

Start med at fortælle om din ide', samt nogle af de overvejelser du må have haft.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Skrevet kl. 00:23

Løst drejer det sig om let tilgængelig turistinformation.. Svært at forklare uden at give hele ideen væk..

Involvere som sagt mange forskellige fag men hovedsaglig it/teknik.. Hjælper det?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 12:56

Mia:

Hej

Jeg har fået en ide - en stor én synes jeg selv.

Indtil videre er den kun inde i mit hoved. Er bange for at det endlige produkt/service bliver meget stort og dyrt. Der er mange brancher involveret - teknik servicefag - Industri mv.

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre med min ide? Jeg mener hvad skal jeg konkret skrive ned? undersøge analysere? Er det en forretningsplan jeg skal ud i?

Mvh Mia

ja du skal ud i en forretningsplan, finde ud af hvad tingene koster, derefter finde investorer..

Du kan med fordel kontakte det lokale iværksætter kontor, teknologisk institut og lign. for at få deres vurdering af ideen.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 23:09
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)