Indtil videre er den kun inde i mit hoved. Er bange for at det endlige produkt/service bliver meget stort og dyrt. Der er mange brancher involveret - teknik servicefag - Industri mv.
Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre med min ide? Jeg mener hvad skal jeg konkret skrive ned? undersøge analysere? Er det en forretningsplan jeg skal ud i?
Hvis du skal have noget hjælp, så bliver du nød til at uddybe det meget mere. Det ville blive meget svært at rådgive dig, med så små infomationer. Så lidt mere tekst så har du chancen
Indtil videre er den kun inde i mit hoved. Er bange for at det endlige produkt/service bliver meget stort og dyrt. Der er mange brancher involveret - teknik servicefag - Industri mv.
Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre med min ide? Jeg mener hvad skal jeg konkret skrive ned? undersøge analysere? Er det en forretningsplan jeg skal ud i?
Mvh Mia
ja du skal ud i en forretningsplan, finde ud af hvad tingene koster, derefter finde investorer..
Du kan med fordel kontakte det lokale iværksætter kontor, teknologisk institut og lign. for at få deres vurdering af ideen.