Selskabskonstruktioner ;-) - om end ikke nøgenbilleder nok havde været mere spændende |
Hvad lavede du før ?
Hvad laver du nu ?
Selskabskonstruktioner ;-) - om end ikke nøgenbilleder nok havde været mere spændende |
Hvad lavede du før ? Hvad laver du nu ? |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Skattechef i børsnoteret selskab og nu "multiiværksætter" med fokus på oplevelsesøkonomi (events og rejser)
|
Børge - undskylder lige at jeg crasher tråden.... Bent, du har jo nogle supergode undervisere på dine kurser. Hvorfor ikke overveje at lave nogle målrettet mod iværksættere. Niels Henrik Pedersen er suveræn på moms og det kan være yderst lærerigt for mange i startsfasen.... Henrik |
Det er rigtigt. Vi gør bare mest i kurser overfor revisorer m.v. og dem der deltager er typisk den kreds vi (jeg) rådgiver og andre. Det er nok også noget jeg selv har prioriteret: Rådgivning fremfor kurser. Men ideen er da god nok, og jo det kunne man da godt (selvom Niels jo idag er tilknyttet BDO som jeg også selv har været ansat hos tidligere). Jeg syntes bare det er svært at finde tid. Det koster administration + meget forberedelse på de kurser jeg selv står for, Jeg skal selv lave to kurser i international beskatning (i andet regi) og skattefri omstrukturering indenfor de næste par uger og det kniber med tiden. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann