Yes jeg er en "ung knægt" som lige er fyldt de 17 år. Jeg går på HHX på første år i Silkeborg. Jeg bor selv ca. 8 km derfra i en lille by.
Jeg har altid været glad for arbejde, og har arbejde indenfor lidt af hvert, ja lige siden jeg var de 12 år. Jeg startede ved at slå græs > avisbud > Kano-udlejer > Føtex > Bowling fun, hvor jeg er nu.
Jeg er rigtig glad for mit arbejde det er ikke det. Men da virksomheder og handle interrasere mig så meget, kunne det jo være at man kunne komme tættere på..
Det i søger: En ung frisk gut der er klar på at arbejde efter skolen i hverdagen, og også efter i weekenderne. En der ikke bare ser det et arbejde, hvor tiden bare skal gå, men måske en der går lidt op i det, en der er villig for at gøre noget ekstra for netop din virksomhed!
Det jeg søger: En privat ejede virksomhed i silkeborg omegn. En virksomhed hvor man ikke bliver set som en der arbejder for en, men en som er en del af teamet.
Hvis det er noget for jer må i meget gerne skriver herinde eller på : Lau8600@hotmail.com Så kunne vi jo evt tage en snak..