Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg er ny her på siden.. Jeg arbejder lige nu som mødebooker, og vil gerne starte noget op selv.

Nogen idéer til hvor jeg skal begynde? Er der mon nogen her som ku bruge en god mødebooker?

Jane Hein Hansen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane - Og velkommen til her på Amino.

Hvis du er god til at booke ordentlige møder skulle der jo nok være et marked for dig også, du kan jo prøve at lodde stemningen, eventuelt med en forespørgsel i kategorien "Jeg har et godt tilbud"

Husk at din eventuelle timepris/pris pr. møde skal tage højde for at der ikke er noget der hedder feriepenge osv, så din pris skal være væsentligt højere end hvad en normal lønmodtagers timeløn er på.

Og så er du jo velkommen til at spørge løs herinde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Tusind tak for svar.. Jeg har tænkt lidt over det med timepris.. skal man sige en time pris plus moms eller siger man bare f.eks 160 i timen plus ?? pris pr. møde? Spørgsmålet er måske dumt.. men jeg er jo nyEmbarrassed

Jane Hein Hansen

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Velkommen til os Aminoer Wink

Du ønsker at starte som selvstændig - tillykke. Jeg vil anbefale dig at starte et andet sted end spørgsmålet vedr. din timeløn (det spørgsmål skal nok komme senere).

For hvad er din fantastiske ide med at starte for dig selv som mødebooker, hvilke virksomheder vil du henvende dig til, geografisk placering, dit budget - økonomi, hjemmeside, revisor, PR., er familiens opbakning tilstede og sådan kunne jeg blive ved...........

Jeg syntes at du skal kontakte et nærliggende Væksthus og få booket et møde med en konsulent. Det er gratis og du kan få vejledning i alt hvad det kræver for at starte op som selvstændig.

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med dit projekt og ser frem til at læse mere om dig på Amino Smile

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)