Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yderst billig, nem hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Amino'er, jeg har et super tilbud til jer herinde, som mangler en nem webløsning, der passer enhver pengepung.

Hjemmeside

Få en hjemmeside med et skræddersyet design. En forside + op til 6 undersider.

Hjemmesiden er perfekt til kort information omkring en mindre virksomhed. Der bliver lavet et skræddersyet design i Adobe Photoshop CS3 Extended, og hjemmesiden bliver lavet med HTML-koder.

Eftersom jeg er alene om dette, slipper jeg for alle mulige omkostninger, og kan derfor gøre det utrolig billigt så selv de mindste virksomheder, der mangler en frontfigur på nettet til deres virksomhed kan være med.

Prisen for sådan en hjemmeside er et engangsbeløb på 2.500,-. (AMINO-TILBUD, normalpris er 5.995,-)

Leveringstiden er 7-10 dage.

Det eneste du/I skal gøre er, at fortælle om jeres virksomhed, og så vil jeg komme med et forslag til et passende layout samt indhold. I kan også vælge at lufte jeres egne idéer, og så laver jeg det efter jeres hoved. Til slut skal I blot sende mig de tekster I vil have på jeres side under de undermenuer I vil have, og så er jeres hjemmeside næsten allerede færdig..

Ang. domæne og webhotel, så hjælper jeg gerne med at finde det billigst muligt for jer, hvis ikke I har et i forvejen.

Kontakt mig pr. mail: y_karlson@hotmail.com, pr. telefon: 61994765 hvis du/I er interesserede I min hjælp.

Referencer af mit arbejde:

www.Frifinans.org (design)

www.feriekroen.dk (design + html)

www.lemvigmurer.dk (design + html)

www.cgreve.dk (design + html)

www.vu-haderslev.dk (html)

www.benjamindickow.dk (design + html)

www.mollerupgaard-lys.dk (design + html og php)

www.fashionline.dk (design)

og mange flere..

Jeg ser frem til at høre fra interesserede.. I kan se min egen hjemmesiden som dog er under opbygning: www.Yngvi.dk

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også blot kontaktes hvis I vil tale omkring en hjemmeside, eller hvis I vil se flere referencer etc.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)