Jeg har nu flere gange skulle få godkendt diverse webshop-løsninger hos PBS, og har kun én generel oplevelse deraf. Godkendelsen sker i forbindelse med at man ønsker at tilbyde kunder betaling med Dankort. PBS melder ikke konsekvent ud med hvilke regler der gælder for webshops, og endnu mere mystisk - De har ingen publiceret tjekliste eller online-tjek, som man kan udføre. De henviser ihvertfald heller ikke til nogen tjekliste. De fleste af deres krav er ret nemme at forudsige, men nogle virker rent ud sagt bare mystiske.
Er der nogen med lignende oplevelser med PBS? Er der nogen der kender til en PBS-tjekliste?
Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design
Tak for hurtig feedback... Men det er som jeg mistænkte - Listen har kun de ting man lige selv regner med er gældende.
Et konkret eksempel på et krav PBS stiller... "Dansk valuta skal være den primære valuta, og alle andre kan være sekundære..."... NÅ! Tænker man så... Det er da ikke specielt logisk, hvis bare man gør det muligt og synligt for folk at skifte valuta til "DKK" (PBS' godkendte betegnelse for Danske Kroner).
Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design
Jeg havde en situation hvor jeg bliver afvist af PBS. Jeg smider dem så en pæn mail hvor jeg forklarer min situation, og bla bla at siden er under test men sådan er web sitet nu en gang, bla bla bla alt i en pæn tone. 14 dage efter får jeg en godkendelse til underskrivning.
Jeg har INTET ændret på web sitet efter det første afslag, kun måden jeg snakkede til dem på. Og det hjalp :)