Hejsa alle. Venligst |
Hej!
Du skal være meget påpasselig med hensyn til dit valg.
Bed om referencer, du kan kontakte.
Jeg vil ikke anbefale nogen...men sørg for at have fat i den lange ende med hensyn
til det økonomiske!
Hejsa alle. Venligst |
Hej! Du skal være meget påpasselig med hensyn til dit valg. Bed om referencer, du kan kontakte. Jeg vil ikke anbefale nogen...men sørg for at have fat i den lange ende med hensyn til det økonomiske!
|
ja du har fuldstændig ret - man skal passe meget på. |
Hey, Jah.... man ska sgu pas på....jeg har selv prøvet og finde nogen der ku hjælpe mig med præcis det samme som dig men forgæves indtil videre....så hvis du finder nogen, sig endelig til....og jeg gør det samme....
|
Hej Morten, I dit sted ville jeg nok undersøge dette marked i England. En kombination jeg har studeret en hel del er et Off-Shore selskab på Der findes flere reelle virksomheder i UK, som beskæftiger sig med Held og lykke.
|
Nu siger du jo sådan set kun at du vil oprette et firma, men du siger intet om hvor firmaet skal operere fra. Hvis vi taler om en virksomhed som skal operere fra Danmark med fast driftsted her så er det vel egentlig underordnet hvor du lægger virksomheden henne, da indkomsten beskattes her. Taler vi om en virksomhed som kan udøve sin aktivitet alle steder fra, eksempelvis i udlandet, er det noget andet og der ville jeg da måske overveje at vente med at stifte firmaet til jeg er flyttet ud af landet. Her ville jeg da kigge på England. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Ja det ved jeg skam godt :) |
Hej Prøv Jordans Limited i UK. Dem kender jeg igennem mange år og har kun godt at sige om dem, de er ikke specielt dyre, men meget seriøse.
De kan findes her. http://www.jordans.co.uk/ |
Prøv at google selskabets direktør/ejer inden du træffer et valg. Henrik |