Du er velkommen til at kontakte mig, jeg hører til på Djursland, men arbejder en del i Aalborg, så jeg vil sagtens kunne komme forbi med jævne mellemrum.
Vi har pt. flere kunder beskæftiget indenfor e-handel. Vi samarbejder med disse vha. finanssystemet e-conomic, som er onlinebaseret. Vores samarbejde med disse kunder fungerer rigtig godt. Vi har blandt andet hjulpet flere af dem med at iværksætte en integration mellem deres shopsystem og e-conomic, så kunden kunne spare penge ved at undgå dobbeltindtastning af data (fra shopsystem til finanssystem).
Vores målgruppe er virksomheder i hele Danmark med et behov for 1 til 15 timers bogføring ugentligt.
Vi har base i Århus samt et mindre kontor nær Dronninglund i Nordjylland. Vi samarbejder dog med kunder i hele landet blandt andet Ålborg.
Ved ikke om det stadig er aktuelt for dig.. men hvis du stadig mangler en revisor i Aalborg, så prøv og tag en snak med Revisionsfirmaet Erik Sondrup Andersen (98 14 25 90), de holder til på Gugvej i Aalborg sø (9210, Gug).
Vi har brugt dem i flere år nu, og er super glade for det.