Jeg har brug for en der kan lave mig et lækkert Wordpress template, det er til et privat projekt, så prisen skal holdes relativt langt nede. Eventuelt er jeg interesseret i en bytte handel hvor noget hosting kunne indgå (hvis det er interesant behøves det ikke holdes billigt ... så bytter jeg gerne med eksempelvis en VServer i et år). Designet skal være i en kvalitet på højde med dem man finder i premium templates rundt omkring, jeg har ikke noget imod at købe stockphotos o.l. hvis det er nødvendigt(jeg har også accounts på diverst stockphoto sites) men har som udgangspunkt brug for en skilled Designer der kan levere output som en wordpress template. Gerne iaften. Hvis du ikke selv kan lave wordpress eller designet så lad være med at tilbyde dig selv, for jeg kommer bagefter med nogle tilpasninger som er nødvendige hvor at nogle af vores custom plugins kan køre sammen med designet. Smid gerne referencer og priseksempler, og lad os se om vi kan finde ud af noget. Jeg foretrækker en barterhandel, jeg har udover hosting også mulighed for at tilbyde noget brugt (3-6mdr) kontor inventar, computere, køleanlæg, rackskabe, hæve-sænke borde, lampe-amaturer(til lagerbrug, de er ikke så pæne). Jeg kan også tilbyde et mobil diskotek .... vi kommer med lys og lyd og spiller til din fødselsdag, åbent hus, eller lign? :) Anyway lad mig få noget respons :)
mail@mc-solutions.dk er åben hele aftenen :) |
Hej Mikkel
Skulle du ikke finde nogen til at lave bytte handel vil jeg anbefale Omar fra slimmity.com. Han har lavet www.firesafetyblog.com til mig for 150 USD.