Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt Weber trading?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ved at søge på nettet, set at der har været en tråd herinde, hvor FLERE har skrevet om at de er blevet snydt af Jan Lundaa, som forsøger sig med weber trading, hvor han snyder og bedrager folk i hele landet.

Der kunne dog ikke besvares på indlægget, da det sikkert er udløbet. Jeg vil gerne høre om folk har fået deres penge fra weber trading?

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:37

Nææ jeg har ikke fået mine penge fra ham.

Han blev besøgt af mit incasso firma, som dog fik ham på en afdragsordning.

Den har så også misligeholdt, så nu ryger han rettens gang, bliver kun dyrere for ham.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:10

Vi har også sendt til inkasso, og han har skrevet under på afdragsordning med start 1/12..
Tvivler på han betaler der, men nu må vi se..

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 07:57

Ja i skal nok ikke regne med det helt store. Han har gennem mange år skyldet mange penge væk, og har før siddet inde for bedrageri/tyveri af biler og meget andet/bedrageri med kontokort, så han er vant til at sidde i retssal.

Hvilke varer har han købt af jer?

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:38

Han her købt værktøj af mig.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:00

Anonymen:

Ja i skal nok ikke regne med det helt store. Han har gennem mange år skyldet mange penge væk, og har før siddet inde for bedrageri/tyveri af biler og meget andet/bedrageri med kontokort, så han er vant til at sidde i retssal.

Hvilke varer har han købt af jer?

Jeg regner nu heller ikke med noget som helst... Men derfor kørr vi stadig retsag når det kommer der til, det er en princip sag.
Han har købt en masse blandede varer, mest kontorartikler. For ca. 7000 eks. moms.

Normalt kunne jeg ikke finde på at oplyse den slags offentligt, da jeg egentlig ikke synes, det er særligt professionelt.
Men i det her tilfælde er hans svindel så omfattende, at jeg gør det alligevel - så er der forhåbentligt andre små virksomheder, som kan undgå at ryge i fælden. For han har godt nok snydt MANGE mennesker har jeg fundet ud af!!

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja han har. Måske ville der være noget at hente i at danne fællesfront med alle der er blevet snydt hos ham. Det er sikkert ikke så få endda. Hvad med hans kone? Er hun indblandet, eller er hun også blevet snydt af ham og har lagt navn til hans bedrag?

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:59

Nu er hans fredningsperiode i forbindelse med insolvenserklæringen udløbet.

Er der nogen som har ført jeres sager imod ham til retten ? 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:55

Han skrev under på en afdragsordning med et inkassofirma hos os, men han har ikke overholdt aftalen..
Normalt sender vi ALTID sagen i retten, men her er der vist virkelig ingenting at hente - han skylder alle steder og ejer ikke en prut-fis!

Så vi har ikke sendt ham i retten - vi ville nok få medhold, da han jo har skrevet under på det, men hvis han ingen penge har, får vi ikke andet ud af det end omkostninger.

Hvor er det for øvrigt latterligt, at staten ikke betaler omkostningerne i den slags sager - der sidder garanteret 100vis af mennesker/virksomheder som er blevet snydt af samme mand, men hvis det er små beløb alle steder, og det ikke kan betale sig for nogen at gøre noget ved det - så kan han jo bare fortsætte i evigheder.

Men vi fik vurderet at det ville koste os omkring 7-8000 at sende i retten og det er lige så meget som han skylder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person

Jakodan:
Hvor er det for øvrigt latterligt, at staten ikke betaler omkostningerne i den slags sager - der sidder garanteret 100vis af mennesker/virksomheder som er blevet snydt af samme mand, men hvis det er små beløb alle steder, og det ikke kan betale sig for nogen at gøre noget ved det - så kan han jo bare fortsætte i evigheder.

Latterligt??? Det ville være latterligt hvis herr og fru Danmark eksempelvis skulle betale for dine "dårlige" forretninger.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)