Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej amino’er

Jeg arbejder for tiden som grafiker hos større dansk rejsebureau. Men nu er det blevet tide til, at jeg skal søger nye grafiske udfordringer.

Derfor har jeg lavet et online portfolio (www.mycreativeplayground.dk), hvor firmaer kan se lidt af mine kreative evner, som de får webadresse på i mine ansøgninger.

Og kunne godt bruge lidt feedback på hvad i amino’er syntes om sitet.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:00

Hej Henrik.

Fin idé. Jeg synes dog, at din side bærer lidt præg af, at du er grafiker. Jeg mener at du bør skrive tekst ud som tekst og ikke som en del af et billede. Det bliver meget gnidret, når du gør det på den måde.

Derudover fylder din side ikke ret meget på min skærm, selvom min opløsning er ret normal.

Men ellers en ganske fin side....

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:25

Hej

Nu skal du ikke tage det for mere end det er; - men har du ikke en grafisk ambition?

Hvis "søge andre udfordringer" betyder - jeg bliver snart fyret/jeg skal flytte til en anden by, - så er det en kanon flot side og så skal du ikke læse videre.

Men du snakker om at søge nye grafiske udfordringer, men hvori skal de bestå? Hvis det nu f.eks var plakater, har du så ikke én på lager eller noget andet materiale der kunne vise dine evner indenfor det område du allerhelst vil. Hvis du er træt af at lave rejsereklamer - men istedet vil lave noget til ABBAs nye musical eller Michael Jacksons comeback worldtour, har du så ikke fabuleret over det?

Jeg synes det er kanon med dig på forsiden, - men jeg kan ikke se DIG. Jeg kan se teknisk skole trin2 (eller hvad det hedder i dit fag), men ikke manden bag, - ikke dig. Nogen gange må man satse lidt, være lidt nøgen, og så håbe at der sidder nogen der kan se talentet bag.

/Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Okay. Tak for det hurtige svar. Jo det er fordi jeg er blevet afskediget p.g.a. omstrukturering i firmaet. Så er min stilling blevet nedlagt, for der var ikke brug for en grafiker der både sidder med online og offline markedsføring i den nye struktur.

Jeg er ikke helt sikker på om, jeg har forstået din kommentar helt rigtig. Med hensyn til billedet på forsiden. Mener du kan lide ideen med billedet, men syntes der er for utydeligt?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:38

Hej.

Som CV og jobannonce er det godt, - simpelthen. Så når det bare er dét, skal du ikke lave noget om.

Det øvrige jeg mente var, at jeg sidder med et "wow - her er en frisk fyr" på forsiden, og så "Nåh ja, det er da meget nydeligt" for resten af websiderne. Du fører dig frem som en "Per Arnoldi" men indholdet er gråt (overført betydning) og pænt. Men pæne fyre har et pasbillede på side 3 med et CV hvor der står de redigerede skolebladet....

Hvor er HAM der satte dig på forsiden i fuld figur blevet af?

/Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)