| 
                             Hej aminoer. 

Med venlig hilsen  | 

Hej!
Har du en passivkonto, som du kan bruge midlertidigt?
             Debat

| 
                             Hej aminoer. 

Med venlig hilsen  | 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
| 
                             Hej! Har du en passivkonto, som du kan bruge midlertidigt?  | 

| 
                             Hej Peter. 
  | 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
| 

Kender ikke e-moms. 
Men tænkte bare, at hvis du havde en passivkonto du ikke brugte, kunne du midlertidig bruge den som 
forudbetaling fra kunder. 
Eller måske har du en fejlkonto, du kunne bruge? 
 | 

| 
                             Hej. 
 Håber der er nogen der har noget erfaring med e-moms som kan svare på dette.  | 

| 
                             Hej! Har du ikke spurgt supporten på e-moms hvordan det håndteres? Men ellers tror jeg du skal bogføre det som et vare køb under postereringer. Men det virker da som en stor mangel i systemet hvis de ikke kan lave kreditnotaer...  | 

| 
                             Kan du ikke kontakte udbyderen/sælgeren?  | 

| 
                             Har kontaktet deres support. 
  |