Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alsidig softwareudvikler søger nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste 6 år er gået som selvstændig freelance konsulent, hvor jeg har arbejdet på en lang række forskellige projekter, før det arbejdede jeg bla. for Nokia Mobile Phones og Nokia Networks. Fortrinsvis med Java, JEE, på Bea Weblogic, Oracle OC4j, IBM WAS i samspil med enten Oracle, DB2, eller Sql server. Jeg har solid erfaring med apache2 og tomcat, en del LAMP udvikling herunder joomla, samt div. unix varianter fx. Gentoo, Ubuntu, Freebsd, men også kommercielle afarter som fx. HP-UX. Min erfaring spænder fra mobil og telebranchen, bank, pension til tv og medie branchen. Jeg har besiddet roller fra software udvikler, til teknisk projektleder og arkitekt.

Som person er jeg socialt og humoristisk anlagt, men også perfektionistisk. Jeg opsøger den viden, jeg mangler for at kunne løse en opgave. Jeg leder efter et job, som kan udfordre mig teknisk og personligt, med det sagt ønsker jeg, at blive ved med at udvikle mig. Stilstand er ikke noget, jeg trives med. Der skal helst være lidt knald på. Jeg bor i Slagelse, er 30 år, uddannet datamatiker.

Relevante jobs ligger i hovedstadsområdet, fyn, vestsjælland.

mvh Kristian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)