Hej RSTS. Jo, ideen er at virksomhederne selv må bestemme, hvor meget de donerer (dog minimum 300 kr. pr. kvartal). Dette bør lokke flere virksomheder til, idet det er meget billig markedsføring. Men idet alle beløb bliver offentliggjort i de udsendte mails, så kan det være en motivatior for at donere mere end minimumsbeløbet, således at man ikke virker som en "fedtet" virksomhed. Hvis forbrugeren kan se, at virksomheden har doneret mange penge til velgørenhed, så vil man også få et positivt indtryk af virksomheden. |
Ok - Det kan jeg sagtens følge ! Som jeg skrev er det sikkert fornuftigt nok. Tænker bare på om det ville være en ide, at få bygget en base op i begge ender - førend det økonomiske aspekt bliver helt transparent? Det kunne måske lokke flere virksomheder til???
Uden dem - No honey or money
Merrylou påpegede også ganske rigtigt, at konceptet minder om en god sag!
Ergo
Det en god ide atdifferencerede sig -
Du vil så altid kunne justerer as you grow!!!
Men det kommer selvfølgelig an på hvor stærkt i står på forhånd, i forhold til kontakten til erhvervslivet - Marketing OSV...
Blot lidt indputs og tanker - håber du kan bruge dem :)
KH
Sif