Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.charitymails.dk

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RSTS.

Jo, ideen er at virksomhederne selv må bestemme, hvor meget de donerer (dog minimum 300 kr. pr. kvartal). Dette bør lokke flere virksomheder til, idet det er meget billig markedsføring. Men idet alle beløb bliver offentliggjort i de udsendte mails, så kan det være en motivatior for at donere mere end minimumsbeløbet, således at man ikke virker som en "fedtet" virksomhed. Hvis forbrugeren kan se, at virksomheden har doneret mange penge til velgørenhed, så vil man også få et positivt indtryk af virksomheden. 

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:30

Ok - Det kan jeg sagtens følge ! Som jeg skrev er det sikkert fornuftigt nok.  Tænker bare på om det ville være en ide, at få bygget en base op i begge ender -  førend det økonomiske aspekt bliver helt transparent? Det kunne måske lokke flere virksomheder til???

Uden dem - No honey or money

Merrylou påpegede også ganske rigtigt, at konceptet minder om en god sag!

Ergo

Det en god ide atdifferencerede sig - 

Du vil så altid kunne justerer as you grow!!!

Men det kommer selvfølgelig  an på hvor stærkt i står på forhånd, i forhold til kontakten til erhvervslivet - Marketing OSV...

Blot lidt indputs og tanker - håber du kan bruge dem :)

KH

Sif

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 09:47

Ja, det kan jeg godt følge dig i. I første omgang forsøger vi dog at fokusere på at skaffe mail-modtagere til konceptet. Vi tror at det er her, den allerstørste udfordring ligger.

Dog må jeg også sige, at i mails'ne står der også virksomhedens dato for oprettelse på CharityMails.dk, således at modtagerne kan se, om virksomheden lige at startet med at benytte ordningen. Den vil formentlig også give dem lidt slack i starten.

Korrekt, konceptet minder om EnGodSag i den forstand, at vi begge forsøger at skabe penge til velgørenheder ved at tilbyde en service til erhvervsdrivende. Dog er der stor forskel på vores og deres service. EnGodSag kræver, at forbrugeren installerer et program på sin computer for, at de kan identificere ham, når han handler på nettet. Vi beder blot om en registrering af en e-mail adresse, hvilken der så vil blive sendt nogle reklame-mails til en gang imellem. Men jo flere, der arbejder for et godt formål, jo bedre - ikke sandt...

Så jeg mener, at der er stor differentiering på vores services og jeg mener desuden ikke, at vores koncept er afprøvet på denne måde før - med så stor fokus på velgørenhed. Så det er her, vi håber at kunne slå igennem.

Hvis I har nogle gode ideer til, hvordan vi får folk til RENT FAKTISK at registrere sig på siden, når de besøger den, så vil vi meget gerne høre om det. Det er jo helt gratis, men stadigvæk er der nok mange, der synes det er lettere at lade være med at registrere sig.

Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 12:02

Cool ! var ikke klar over det med programmet og en god sag!!! Det er da noget af et minus - synes jeg!!!

Tror det vil være en god ide at finde en starts charity-sag/ som i fokuserer på! Gør folk opmærksom at der rent faktiskt er brug for dem, uden at de skal gøre det helt vilde!!! (Den gode historie)

Prøv evt at se om i kan lave en tilmeldings form på de respektive firma hjemmesider også!!!

Jeg har igennem 12 år været medlem af Amnesty International- De sender hver månede en mail ud der hedder "skriv for liv". Her fortæller de om 5 skæbner som man kan være med til at redde (for det meste). Det er super fint lige at få lidt opdatering via mail samt at hjælpe andre ved bare at printe et brev ud og afsende det til regeringer osv.

Det skal nok blive super godt det her hvis du griber det rigtigt an - Få evt gratis reklame Bytte bytte købmand i starten med store virksomheder på nettet!

KH

Sif Neo

Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 16:29

Hey Morten

Så lige en mulighed for at vinde et gratis logo!!! hos ham her: http://www.amino.dk/members/magle/default.aspx

Måske det var noget?

KH

Sif

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 18:28

God idé. Er hermed tilmeldt.

Jeg skriver lige igen herinde, når vores nye logo er på plads...

Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 19:39

Super Dejligt - Glæder mig til at følge med :)

Hej Hej

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 20:00

Hej Morten

En rigtig dejlig og varm ide ;-)

Sitet er behageligt, overskueligt og passer til temaet - der gør logo'et dog ikke! Et nyt logo og du er kørende.

Det med at skaffe tilmeldinger, der vil jeg først og fremmest tilmelde mig sig og derefter prøve at få venner og bekendte med på den. Derudover kan jeg nok hjælpe dig med lidt medie dækning på landsdækkedne TV - skriv til mig på email, så finder vi lige ud af det.

Held og lykke med projektet.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:07

Jeg syntes du skal få en tekstkyndig person til at løbe det hele igennem -

teksten virker ikke professionel og dermed falder konceptet til jorden.

f.eks. er der ikke noget ord der hedder velgørenheder - som du benytter hele tiden. det hedder f.eks. velgørende organisationer

jeg syntes også det er lidt kikset at adressen er som den er, men det er jo der du bor, desværre virker det bare lidt køkkenbordsagtigt.

du har tilsyneladende ikke nogle aftaler på plads med organisationerne (siden du ikke må benytte deres logo)
men lad være med at fortælle det - det er at skyde dig selv i foden.

Dit diagram ligner noget min datter har lavet på Etch a Sketch -

Og sådan kunne jeg blive ved....

Konceptet er måske OK -

men helt ærligt 300 pr kvartal - det er sgu ikke meget.
Og et vedhæftet pdf-dokument levner jeg ikke mange chancer for at blive læst.
Du mangler at arbejde mere med konceptet, det virker ikke færdiglavet,
du har haft en ok idé, men den skal altså lige have et par dage mere i ovnen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 11:27

Hold da helt op - Jeg elsker konstruktiv kritik , fordi det virkelig kan være med til at rykke noget i den rigtige retning... Men den der respons er da kun med til at skabe splid!!! Jeg ville nødigt være din datter - Så nedgørende som du omtaler hende :(

Du kan sikkert rigtigt meget - Men mit råd til dig er tænk lige over hvordan du serverer det!!!

Ha det smukt

Sif

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)