Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt Amino PR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:30
Dato: 5/16/2006 11:43:34 PM Forfatter:Martin Thorborg http://www.comon.dk/index.php/news/video/id=26742

Dbh Martin

Kære Martin

Øv altså, jeg troede med den spiseseddel:  

Martin Thorborg blev landskendt, da han blev millionær på salget af søgeportalen Jubii. ComON har besøgt den friske entreprenør og set nærmere på hans fartglade hobby.
 At jeg skulle se din nye Porsche eller Ferrari - og så var det bare et overdimensioneret løbehjul!

Tillykke med præsentationen.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 01:35
Flot indslag og uden tvivl udmærket reklame for dine "små" projekter. :)
Fortæl mig lige, i artiklen i Focus (Sådan tjener du 5.000.000 (fantastisk overskrift, forresten ;))) nævner de, at du har droppet Porschen, men jeg er da ganske sikker på jeg så dig trille ned ad Sønder Boulevard i en ældre model her for nylig. Skal jeg have kontrolleret mit syn, eller har Focus-journalisten misforstået noget? :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:48
Dato: 5/17/2006 1:29:36 AM Forfatter: Lars C

At jeg skulle se din nye Porsche eller Ferrari - og så var det bare et overdimensioneret løbehjul!

Det "overdimensionerede løbehjul" er da en fantastisk mobil reklamesøjle for SPAMfighter! Folk kigger garanteret ligeså meget efter dén, som en Porsche.   Og Smart'en får folk nok ikke ondt i røven af...

mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:20
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:22
Dato: 5/17/2006 7:48:07 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 5/17/2006 1:29:36 AM Forfatter: Lars C

At jeg skulle se din nye Porsche eller Ferrari - og så var det bare et overdimensioneret løbehjul!

Det ''overdimensionerede løbehjul'' er da en fantastisk mobil reklamesøjle for SPAMfighter! Folk kigger garanteret ligeså meget efter dén, som en Porsche.   Og Smart''en får folk nok ikke ondt i røven af...

mvh Carsten

Det er en fantastisk reklamesøjle og du kan være helt sikker på at en hver journalist altid vælger at sætte et billede af den i artikler hvis han falder over den. Mht. ondt i røven er det ikke noget jeg bekymrer mig om :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)