Hej alle sammen. Jeg var til et speednetworking-arrangement i København hos Flemming Juliussen i går aftes, og det kan jeg stærkt anbefale for alle. Først og fremmest er det et hyggeligt arrangement, hvor man møder en masse nye mennesker i hyggeligt omgivelser. Dernæst er det en rigtig god måde hurtigt og nemt at udvide sit netværk, sine kontakter og sin kundekare på. Det foregår på den måde, at man sidder et vist antal mennesker overfor hinanden ved et langt bord. Man får så to minutter til at fortælle om sig selv og sin virksomhed samt aflevere sit visitkort til den, man sidder overfor. Efter de to minutter er det den andens tur. Derefter skifter man plads, møder en ny og sådan kører det, til man på en time har været alle de deltagende igennem. Efter det har man dannet sig et billede af, om der er nogen, man er interesseret i at starte et samarbejde med eller som kan være en potentiel kunde. De personer kan man så snakke videre med efter, at to-minutters-arrangementet er slut. Og jeg tror ikke, at det er at sige for meget, hvis jeg påstår, at der altid vil være en eller flere, der kan være interessante for din virksomhed, enten som kunde, leverandør eller samarbejdspartner. Så prøv selv speednetworking hos Flemming. Hos MerkurNet, som er et nyt erhvervsnetværk for iværksættere er vi også i fuld gang med, i samarbejde med Flemming, at stable speednetworking-arrangementer både i København og i Odense på benene. Hilsner Marianne Balle |
Speednetworking
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hvor langt er de som iværksættere, sådan primært ?.. Det jeg laver med mit firma er hjemmesider, CMS-opsætning, grafisk design, visitkort, logo og lignende.. Ville dette møde være noget som jeg evt. kunne få noget ud af.. Er der potentielle kunder/samarbejdspartnere sådan et sted, for sådan en som mig?.. Og hvad kostede det ?.. |
Hej. Det er helt gratis at være medlem hos os minimum indtil 1. august - denne periode bliver højest sandsynligt rykket frem til 1. september. Hvis du tilmelder dig, er der ingen forpligtelser til, at du bliver ved med at være medlem efter den dato, hvor det kommer til at koste 200,00 kr. om måneden. Grunden til at det er gratis nu er, at vi er forholdsvis nyopstartede, og vi vil ikke tage penge fra medlemmerne, før netværket er 100% oppe at køre. Så jeg vil da opfordre dig til at melde dig til, så har du god tid til at finde ud af, om det er noget, du kan få udbytte af. Du kan tilmelde dig på www.merkurnet.dk under tilmeldning. Mht. dine produkter, så er det uden tvivl produkter, som medlemmerne vil kunne bruge. Det er en blanding af nyopstartede iværksættere og iværksættere, som har haft virksomhed i op til tre år i Københavnsområdet og på Fyn. Jeg vil lige tilføje, at deltagelse i Flemming Juliussens arrangement i København koster 100 kr pr. gang. Du kan tilmelde dig hos ham på www.speednetworking.dk. Til disse arrangementer er det også en blanding af nyopstartede og veletablerede iværksættere, som deltager. Det er også Flemming, som skal afholde speednetworking for os hos MerkurNet, men i gratisperioden koster det ingenting hos os at være med. Vi afholder det første speednetworking arrangement i Odense d. 20 juni, og er igang med at arrangere i København også. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)