Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobfisk.dk er online med nyt design

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nu ved jeg godt du vil tilbage på sporet igen :-) En godt værktøj som andre måske også kan have glæde af, til hurtigt at få en overblik over hvordan ens site ser ud i forskellige browsere finder du her: http://browsershots.org/

Held og lykke med sitet

René Lund Espensen
Aros IT

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Rygaard:

Det er FF2 der er problemet. Siden er ikke opdateret til FF2, da der i følge webbureauet er under 1% der bruger denne version - og tallet er støt faldende. Så det er derfor, og det gøres der nok ikke noget ved Smile

Mht scroll, så er det et problem, der bliver løst.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Den ser altså heller ikke for godt ud i IE 6, sry. I venstre side går bullets, overskrift og nyhedsbrevtilmelding 20-30px udover venstremargen, og "Søg" står i midten, halvvejs oppe i "fagdatabaser" og "vikarbureauer", med halvdelen skjult. En validering viser også hele 56 fejl (!!) og 7 warnings.

mvh

 

Fra Risskov
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig med Anders; Logoet holder ikke.

Jeg havde (inden jeg besøgte siden), en forstilling i hovedet om hvad jeg nu skulle møde... Og siden virker meget seriøs iforhold til navnet.

Men en fisk i jakkesæt! Genialt, hvis du spørger mig Big Smile Det er nemlig noget man husker, samtidig med at det forener navnet, og det seriøse look. Også en super idé med personlighedstest og jobtest!

Men jeg skulle nok nødig snakke... For jeg har ikken engang selv et logo! Stick out tongue

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er lidt mærkeligt, nu hvor der tilsyneladende er tale om en joomla-installation.

Og uanset hvor mange eller få der bruger en bestemt version af en browser, er det et ufatteligt ringe argument, at det så ikke er "vigtigt". Hvis koden ellers er nogenlunde korrekt og fri for fejl, er der jo sjældent problemer med rendereringen, i nogen browser. Så taler vi om ganske små scripts, der skal rette særheder i f.eks IE, FF, Safari mv.

Det ligner mere slemme kodningsfejl, end udtryk for et "valg" imellem browser-versioner.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

To korte bemærkninger:

- Sjovt, det første jeg tænkte på, da jeg så jeres log var Jobindex. godt nok ikke samme skrift, men farven er næsten den samme, hvis ikke den samme ...

- Jeg stor tilhænger af simple design med stil og få farver  ... så alt i alt falder jeres hjemmeside i min smag. Held og lykke med forretningen.

gazela.dk 40820055
Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det er en god og meget overskuelig side, flot design og det hele.

 

men jeg syntes bare der mangler ligsom før nævnt et loge og en sjov feature som f.eks. en jobtest eller lign.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange gode kommentarer, der allerede er kommet Big Smile

 

Mht. visning i forskellige browsere kan jeg se, at der mangler lidt arbejde.

Logo: ja tak, jeg er helt enig i at det ville være fedt. Desværre siger min erfaring mig, at det ikke er så lige til at få fat i et godt et af slagsen (med mindre man har rigtig mange penge at smide efter det Wink )

Sjove features: er der nogle, der kender til nogen speciffikke? Og jeg tror desværre ikke jeg får lov til at smide dem fra Jobindex på Jobfisk.dk - heller ikke selv om logoerme kører lidt i samme nuancer Wink

Men generelt er jeg meget interesseret i at høre flere kommentarer og ideer til indhold og lign. som vil gøre sitet endnu mere interessant.

På forhånd mange tak!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)