Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/ entreprenør søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

ka kun tilslutte mig raad-mal hold jer langt væk fra sikker byg de er kun ude efter en ting og det er jeres penge der er ikke noget arbejde at få hos dem

hilsen maria

njlgulvservice.dk

håndværker-team.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Sikkerbyg STINKER de ville også gerne ha mig ind og de kørte meget på deres rabat ordning men da vi var bedre ville de ikke mere Smile

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinL:

Ja Sikkerbyg STINKER de ville også gerne ha mig ind og de kørte meget på deres rabat ordning men da vi var bedre ville de ikke mere Smile

Hmm havde du ikke travlt med at lave positiv reklame om dem over for mig engang?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo desværre og det vil jeg gerne undskylde mange gange

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja jeg faldt selv for deres salgstale.

Den sælger mistede dog også sit job af nogle grunde jeg ikke kender til.

Men det eneste talen gik ud på var at de havde masser af arbejde..... har dårlig nok tjent mine udgifter ind igen på at blive medlem.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gad vide om Malerfirmaet LHP har samme opfattelse af sikkerbyg i dag.

Til dem har negative eller positive ( nok ikke mange ) erfaringer med sikkerbyg.

Tag lige og smid et inlæg på www.sikkerbyg.net, og del jeres erfaringer med andre.

Denne blog har efterhånden reddet en hel del i at begå samme fejl, og jo flere indlæg der ligger på bloggen, jo mere effektiv og troværdig er den jo.

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej koluda

jeg tror LHP er gift med sikker byg

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

WinkHej alle !! og NJL

Jeg tror også denne LHP er gift med SIKKERBYG

Som mange af jer herinde efterhånden har fundet ud af er SIKKERBYG ikke andet end fup & fidusser. Det malerfirma der kalder sig Malerfirmaet LHP, og skulle være beliggende på Amager. Det skal siges, jeg har ikke checket om, der findes et sådant derude.

Men indehaveren skulle være Lars Henrik Petersen kan også være den samme der i SIKKERBYG har e-mail addressen lars@sikkerbyg.dk

Og kalder sig Lars Petersen ???? Og bl.a. er sat til at rykke tidligere medlemmer for betaling. Men jeg kunne jo prøve og sende en mail, så får jeg vel svar ??

Når man som tidlligere medlem (bygpartner) har meldt sig ud af dette cirkus SIKKERBYG, og alligevel bliver rykket og truet, gad vide om politiet gider og har tid til en nærmere efterforskning ???

Ham "maleren" medvirker i noget af den reklame SIKKERBYG har haft kørende. Gad vide om han har svendebrev som maler ??? Men det kan være vi kan få et svar her i  dette forum, som han jo kender. Hans indlæg kan læses højere oppe hvor han jo lovpriser SIKKERBYG

Det er jo ellers forhold som SIKKERBYG påstår de checker i forbindelse med optagelse. Men det kan være vi kan høre lidt om dette. Ellers er SIKKERBYG ligeså lukket som ANJA ANDERSEN.

Den nye påståede adm. direktør derude på Ejby Industrivej 40 i Glostrup, skulle nu være Johannes Samuel Dybdal, der netop nu lige har været en tur i Skifteretten med nedenstående ApS (se linket nederst på siden). Som ellers blev opstartet den 21.07.2008. Jo brødrene Landbo Mejlkjær lader lille Samuel riste. De har ladt sig selv degradere til konsulenter (uden ansvar m.m.) Men de har alle en masse erfaringer med konkurser. Så hvad med at opstarte et firma med special erfaring i konkurser ?

Så kære kommende bygherrer og håndværkere (bygpartner) pas på I kommer meget hurtigt til at betale til et tomt ApS, og derfor ingen betaling derfra.

Er det ikke tankevækkende at det er "nødvendigt" at have 7 selskaber ??? 

I kan også derude være sikkert på at nogle af ApS erne er erkæret konkurs inden årets udgang. Kender til flere tidligere ansatte der har løn og feriepenge tilgode. En enkelt af disse har alene 6 måneders løn tilgode.

Nej vil hører nok ikke sålænge mere til SIKKERBYG. Men pas på de plejer og kommer igen i nye forklædninger og nye firmanavne, som f.eks. DTP - Byggestart - Mancraft m.m.

Et godt råd til jer alle - sikker jer imod, at der i de firmaer i indgår aftaler med ikke er personer med navne som Landbo Mejlkjær

 http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/DisplayPerson.aspx?adrnog=85GlkbhCB-q9gwvJ_SkxfA2&type=0

Ja også et ud af mange ApS der fik en kort levetid som en del af SIKKERBYG.

Husk også at se www.sikkerbyg.net

Vi er mange tidligere håndværkere (Bygpartnere) der har erfaringer med SIKKERBYG

Eller kontakt ekskluderet bygpartner.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

Tlf. 29 26 36 96

www.raad-mal.dk

www.håndværker-team.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er helt enig med IB, Hold jeg langt væk fra sikkerbyg, det er ikke andet en fup og smarte sælgere!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Malermester:

Super AngryEr helt enig med IB, Hold jeg langt væk fra sikkerbyg, det er ikke andet en fup og smarte sælgere!!

YesBeerYes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)