Hejsa kære amino folk :).
Jeg står i en træls situation, Da jeg som studerende ikke ligefrem har den bedste økonomi bliver jeg nødtil at fraskille mig fra mit bedste website, da jeg ikke har økonomien til at markedsføre det.
Hjemmesiden der er tale om er en ferie portal på nettet som hovedsagligt henvender sig til privat folk.
Hjemmesiden har et unikt design og er bygget op med php programmering fra bunden af. så ingen færdige systemer.
Her kommer en beskrivelse af hvilke funktioner siden har...
Brugerens profil:
Inviter venner (mulighed for at invitere sine venner)
Vennesystem (mulighed for at blive venner med øvrige bruger på sitet)
Intern besked system (brugerne har mulighed for at skrive privat med hinanden)
Anmeld bruger (Det er muligt at anmelde en bruger til administrator hvis man fx finder et billede på en profil som man finder uegnet til siden)
Blog system (mulighed for at oprette en lille blog og holde familien derhjemme opdateret hvis man sider i udlandet) man kan også kalde det dagbog :)
Rejsebeskrivelser (Mulighed for at skrive rejsebeskrivelser om fx ferien i grækenland)
Gæstebog (Det er muligt at skrive beskeder i hinandens gæstebøger) og profilens ejer kan selvfølgelig slette beskeden hvis den er upassende.
Billedegalleri (Her er det muligt at oprette billede grupper i sit galleri, fx har man været i spanien så har man en gruppe der hedder "Spanien" og har du været i irland så har du en der hedder "Irland" god og let overskueligt galleri.
Videogalleri (Mulighed for at uploade små videoklip fra ferien af)
Grupper (det er muligt at oprette en feriegruppe, fx har man været på studietur, så opretter man en gruppe for så turens folk kan være samlet i.)
Statistikker (der det muligt for brugeren at se en lidt mere indviklet statistik over sine indlæg osv, de besøgende på profilen har ligeledes mulighed for at se sidste blog indlæg, forum indlæg.
Har sikkert glemt noget :).
Den administrative del..
Nyheder (Mulighed for at oprette en nyhed, op lægge et billede op til, som de fleste nyhedssystemer:)
Tekster (Annoncering1 og 2, Betingelser, Forside 1, Forside 2, Hvem er vi?, Profil.
Forum Kategori (Mulighed for at oprette uendelige forum kategorier)
Konkurrence (det er muligt at oprette en konkurrence, med tilhørende billede)
Afstemning (Mulighed for at oprette en afstemning for brugerne, her kan så vælge mellem 2-3-4-5 valgmuligheder af svar.
Nyhedsmail (Mulighed for at snede nyhedsbreve ud fra admin systemet, noget mere professionelt ville nok være at foretrække :))
Partnere (Mulighed for at oprette samarbejdspartnere, med lille banner og beskrivelse)
Annoncesystem (Mulighed for at styre reklamer bannert i toppen af siden, der kan godt være flere ad gangen, og det er muligt at se hvormange visninger hvert banner har fået)
Anmeldte brugere (mulighed for at se om en bruger er blevet anmeldt)
Brugere (Nok den fedeste funktion i admin systemet hvis du spørger mig) Her det muligt at tildele en bruger forskellige rettigheder, hvis du fx vil have en nyhedsadmin eller en forum admin.
det er muligt at tildele en bruger enkelte af de rettigheder ovenstående, ellers er det muligt at give brugeren alle, bare ved at sætte et V.
Logs (det er muligt at følge med ihvad der sker hele tiden og der er ip på handlingerne)
Det er muligt at ændre så en bruger kan uploade flere videoer, fx nu står den til 3, så kan man ændre den til hver enkelte bruger.
Så er der også en kontakt formular hvor brugerne kan kontakte admin :).
Jeg har med sikkerhed glemt en masse, men mener selv jeg har fået det vigtigste med.
Siden har en Pagrank som lyder på 2 :). siden har ikke ret meget trafik, men med de rigtige personer bag så har du helt sikkertet godt koncept.
Følgende domæner er med i prisen.
Ferie-forum.dk
Ferie-galleri.dk
Feriegalleriet.dk
Ferie-galleriet.dk
Jeg acceptere bud, men ikke skambud, folk ved godt selv hvad der er realistisk heldigvis :D. men har ikke en pris så før nogle bud af mine med aminoer.
Spørgsmål så er jeg her for at svarer :).
Mvh Thomas Ørts
PS. siden er sat tilsalg igen da forhenværende køber måtte sprænge fra, pga. interne problemer med sin partner.