Jeg går udfra at i har bemærket at det oprindelige indlæg er over et år gammelt? :) |
Alderen på indlægget ændre da ik ved fakta... Problemet med fake BB Boxers er da snart 2½ år gammelt og er kun blevet større med tiden...
Alderen på indlægget ændre da ik ved fakta... Problemet med fake BB Boxers er da snart 2½ år gammelt og er kun blevet større med tiden... |
hej jeg vil meget gjerne købe nogle ... skriv til mig på allan.lorenzen@hotmail.com |
Det er et gammelt indlæg, se datoen for oprettelsen!!! |
hov jeg tror jeg kom til at sende en ufærdig mail. Altså jeg vil gerne bestille 4 x 2-pak 2 i størrelse small og 2 i størrelse medium
farverne må gerne være blandet. men der skal være en lyserød i strls small. pris i alt 600,- |
Hejsa Send mere information til info@parti-salg.dk
Billeder, og nyt antal |
Nemlig. indlægget er fra 08.11.2008. Det er en god idé lige at tjekke indlæggets oprindelsesdato, inden besvarelse. Det gælder specielt hvis indlægget er fundet via søgning, eller hvis der ikke har været skrevet i den pågældende tråd i et stykke tid. Kunne se, at nogen var ved at skrive i tråden igen. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn