Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Traderslounge Limited har lige opdateret deres hjemmeside og kunne godt bruge noget ris og ros!

Vores bekymring er lidt forsiden, er den fangende nok? Kommer budskabet igennem?

Hvordan vurdere i ellers resten af indholdet?

Håber i gider bruge lidt tid på at hjælpe os!

www.traderslounge.dk

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:54

Designet er rigtig flot.

Der gik lidt tid, før jeg fandt knappen "forside". De fleste forventer nok at se den længst ude til venstre, øverst.

Jeg savner virkeligt en slags introtekst. Der går lidt tid, før det bliver klart, hvad siden handler om. Ja, egentlig er det stadig ikke helt klart for mig.

Mht. teksten ville jeg fravælge den engelske sætning midt i det hele - det virker lidt malplaceret.

Bedste hilsner :-)

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:11

Hej Traderslounge.

Det er designmæssigt en pæn side - dog er der ikke noget, der som sådan er iøjnefaldende, hvor jeg tænker wow...

Budskabet kommer kun lige akkurat igennem, fordi jeg anstrenger mig for at opfange det. Måske ville det ryge hurtigere igennem, hvis jeg havde hørt om sinden gennem en anden. Derfor vil jeg anbefale dig at skære ind til benet og præsentere dit formål kort og kontant på forsiden, så man ikke er i tvivl om, hvad man kan bruge din side til.

Jeg bryder mig ikke så meget om, at du har en bannerreklame til venstre på siden. Det kommer til at se lidt "billigt" ud på grund af den, synes jeg. Nok specielt fordi farverne slet ikke passer med resten af siden. Og hvis der endelig skal være en reklame, så placer den til højre helt ude i det grå område. Det tror jeg vil være pænere og samtidig vil det adskille indhold fra reklame.

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 21:12

Knappen til forside ville vi sætte op i topbanneret og så fjerne reklamen. 

Vi skal bare lige lavet noget pænt hvilket godt kan være lidt svært ;)

Ok, så teksten beskriver ikke hvad det er vi vil, kan jeg forstå, det jo ikke så godt Embarrassed!

Kunne du forslog et exemple på en tekst anderledes tekst?

Ellers tusind tak for din tid, håber du/i kommer med mere ris & ros!

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 21:17

Har du et forslag til hvordan man evt kunne skære ind til benet og hvad der kunne give den effekt, det er nemlig også det vi eftersøger. Men vi er simplethen gået blind på siden, da selv projektet har taget rigtig lang tid at lave!

Med hensyn til reklamerne, så kan jeg godt se hvad du mener! Det vil jeg straks finde ud af, fordi det går nemlig ikke!

Tusind tak for den foreløbig hjælp, håber i kan hjælpe noget mere!

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 21:22

Prøv at forestil dig, at en fremmed person spørger dig om, hvad du går og laver med den virksomhed, du er ved at stable på benene...
- Hvad skal det blive til og hvilke fordele er der i det?
- Hvis jeg var kunde hos dig, hvilke fordele ville jeg så opleve?

-Formuler så et kort og præcist svar og skriv det på forsiden af hjemmesiden. Jo kortere du kan gøre det, jo bedre...

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Skrevet kl. 16:23

Hej igen Aminoer

Vi har lavet nogle ændringer nu og skrevet om i teksterne og fjernet nogle af reklamerne!

Har det hjulpet, er der mere vi kunne gøre?

Jeg må virkelig sige at det har været en tanke vækker at få response fra andre aminoer, tusind tak for det.

Håber i kommer med mere som vi kan bruge.

Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe nogen af jer..

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 21:47

Hej.

Det har klart hjulpet på forside-teksten, synes jeg. Formålet med siden er mere klart, og hvis jeg var trader, ville jeg være interesseret i at læse mere på siden.

Du mangler stadig et tydeligt "Forside" link til venstre for "Mentor" menuen. Og når du nu er i gang, så gør lige dit headerbillede "Traderslounge Limited" til et link til forsiden også. Det er god stil.

Ellers udmærket, synes jeg. Fang din målgruppe, og så kan det blive en succes.

Mvh Morten.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)