Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandere / samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Vi har nu igennem de sidste 10 år leveret El-barnevogne til dagpleje institutioner samt el-sækkevogne, el-bør, el-kistetrækkere, katafalker, mm. til andre virksomheder

Efter mange års succesfuld salg i Danmark er vi nu klar til at udvide  

Vi ryger medio januar i luften med en helt ny europæisk online portal, en portal hvor du finder alt hvad der kører og er batteridrevet, el-barnevogne, el-scooter, el-invalide scooter, el-kørestole, el-golf biler, el-sækkevogne, el-bør, el-kistetrækkere mm.

Til det første step søger vi til ovenstående produkter, forhandlere i Danmark, Sverige og Norge

Vi søger forhandlere til salg og efterfølgende service..

Vi kræver ikke at du stiller med en større formue, men at du har erfaring i salg og kan  skaffe dig et netværk til ovenstående produkter..

Som sagt vi søger forhandlere i både Danmark, Sverige og Norge, så hvis det er noget for dig eller måske kender du nogen der kunne være interesseret.

Der er særdeles gode avancer i vores produkter som typisk koster mellem kr. 18.000 - 45.000

Jeg håber at høre fra Jer.

Med venlig hilsen

Henning Clausen

DanaGroup

Fra Roskilde
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:21

Hej Henning

Det lyder som et spændende projekt i har startet, jeg kunne være interesseret i deltage i salget af jeres produkter.

Kunne i sende lidt yderligere informationer omkring jeres virksomed og produkter.

For forhånd tak

Søren Milner

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:54

Hej Søren

Tak for din interesse i vores nye tiltag, jeg vil meget gerne give dig mere oplysninger, men inden jeg gør dette vil jeg også gerne vide lidt om dig

Du er meget velkommen til at kontakte mig direkte

Med venlig hilsen

Henning Clausen

hc@danagroup.pl

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)