Kære alle aminobrugere Jeg sidder med en del tanker. Mangler blot en som vil hjælpe mig igang med at blive selvstændig på den ene eller anden måde... Synes det er svært uden en partner..Jeg er dygtig på mange områder. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte henne...Mit problem er mere om jeg skal kæbe et smart produkt hjem fra Thailand jeg så kan sælge videre eller om jeg skal starte med at lave en smart hjemmeside og sælge et eller andet....Ved blot ikke hvad endnu..Der er RE af muligheder...Savner at tale med nogen som i dag er selvstændige og tjener godt, og som har sidder i samme situation......Jeg ved godt at man ikke kan starte fra toppen af pyramiden:0))))) |
Hvis du gerne vil tjene godt skal du ikke blive selvstændig, tag dig et godt job. Spar lidt op hver månede, eliminer din gæld. Bo billigt, når du så har sparet lidt sammen så få dig en god børsmægler der kan hjælpe dig med at få dine penge til at formere sig ...
De fleste der starter som selvstændige for at blive rige bliver som regel kun skuffede...