Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at få starte noget op

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminobrugere

Jeg sidder med en del tanker. Mangler blot en som vil hjælpe mig igang med at blive selvstændig på den ene eller anden måde...

Synes det er svært uden en partner..Jeg er dygtig på mange områder.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte henne...Mit problem er mere om jeg skal kæbe et smart produkt hjem fra Thailand jeg så kan sælge videre eller om jeg skal starte med at lave en smart hjemmeside og sælge et eller andet....Ved blot ikke hvad endnu..Der er RE af muligheder...Savner at tale med nogen som i dag er selvstændige og tjener godt, og som har sidder i samme situation......Jeg ved godt at man ikke kan starte fra toppen af pyramiden:0)))))

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:50

Hvis du gerne vil tjene godt skal du ikke blive selvstændig, tag dig et godt job. Spar lidt op hver månede, eliminer din gæld. Bo billigt, når du så har sparet lidt sammen så få dig en god børsmægler der kan hjælpe dig med at få dine penge til at formere sig ...

De fleste der starter som selvstændige for at blive rige bliver som regel kun skuffede...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:58

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvis du gerne vil tjene godt skal du ikke blive selvstændig, tag dig et godt job. Spar lidt op hver månede, eliminer din gæld. Bo billigt, når du så har sparet lidt sammen så få dig en god børsmægler der kan hjælpe dig med at få dine penge til at formere sig ...

De fleste der starter som selvstændige for at blive rige bliver som regel kun skuffede...

Ah knuste drømme ... suk :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:15

Jørgen Olsen:

Ah knuste drømme ... suk :)

Jep, dem ser du masser af. Men de fleste vil jeg mene godt er klar over det ... du bliver jo netop selvstændig fordi du ønsker at være uafhængig, din egen chef, skabe noget osv.

Jeg kan godt lide og skabe, og jeg foretrækker at skabe ting for sjov ... så kan jeg lave alt muligt andet ved siden af for at tjene penge. Jeg foretrækker at min identitet er den jeg er og ikke det jeg laver :)

Men kunne f.eks. ">gøre sådan her.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:03

Så skulle du jo aldrig have dig kastet dig over programmering :)

Man får jo primært opgaver der ikke interesserer én en skid - i mange andre brancher kan du slå hjernen fra eller tænke på noget der interesserer dig mens du arbejder - f.eks. hvis du står og flipper burgerer for mcdonalds og tænker på hvordan du skal hjem og installere debian på din nye server - eller når en prostitueret kvinde der under agten dagdrømmer om den kommende udlandsrejse :)

Lad hestene tænke - de har et større hovede end du og jeg ! Hvis du er programmør er du på hele tiden og det kan for mange være meget psykisk belastende. Det andet alternativ er at du er pause-typen der har "start-problemer" i tide og utide !

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:10

Jørgen Olsen:

Så skulle du jo aldrig have dig kastet dig over programmering :)

Jeg tror vidst du tabte tråden et sted?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:21

missd:

Kære alle aminobrugere

Jeg sidder med en del tanker. Mangler blot en som vil hjælpe mig igang med at blive selvstændig på den ene eller anden måde...

Synes det er svært uden en partner..Jeg er dygtig på mange områder.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte henne...Mit problem er mere om jeg skal kæbe et smart produkt hjem fra Thailand jeg så kan sælge videre eller om jeg skal starte med at lave en smart hjemmeside og sælge et eller andet....Ved blot ikke hvad endnu..Der er RE af muligheder...Savner at tale med nogen som i dag er selvstændige og tjener godt, og som har sidder i samme situation......Jeg ved godt at man ikke kan starte fra toppen af pyramiden:0)))))

Hej

Du bør tage kontakt til dit lokale erhvervscenter. De har en masse erfaring og kan give dig råd og den fornødne vejledning.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)