Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - hvad må man?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lidt i tvivl om, hvor meget man må lave om på de Wordpress-designs, man kan downloade på Wordpress.org.

Må man fx tage et færdigt design og indsætte sin egen header eller udskifte billeder?

Jeg sætter stor pris på jeres svar.

Bedste hilsner :-)

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:57

Det mener jeg ikke der skulle være noget galt i, så længe du overholder hvad licensen kræver af f.eks. backlink. Du kan selvfølgelig ikke tage et design, lave lidt om på det, og så lade som om du selv har lavet det fra bunden og sælge det videre.

Langt de fleste temaer udgives under en licens, så man frit må bruge dem præcis som man vil.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:00

Ja, alt afhænger af licensen. Jeg har set en del der siger det er okay til non-kommercielle formål, men de fleste er til at tale med, og jeg tror ikke jeg har set nogle der kræver mere end $10 for brug.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 19:04

Tak for svarene :-)

Ja, spørgsmålet er netop, hvad man må, når det er til kommercielle formål (fx AdSense på siden).

Er der andre, der har en mening om det??

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:27

Langt de fleste wordpress-temaer må bruges til hvad som helst, så længe man blot beholder krediteringen i footeren.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)