Nu er det sådan at jeg har fulgt utroligt meget med i bil-verdenen. Selvom jeg kun er 23 år gammel, har jeg virkelig forstand inden for området. Og aktier generelt. Da jeg ikke har penge nok til så mange ting længere efter som jeg har investeret i mit eget DJ- & musikudstyr. Derfor giver jeg jer et utroligt godt råd til alle jer der forhandler meget med aktier. Det drejer som om kæmpeproducenterne Porsche og VW. Situationen er nemlig sådan, at Porsche har længe gerne ville have fingre i VW og lige pt ejer Porsche 42,6% af alle VWs aktier. De har a planer at opkøbe op til 75% ved enden af 2009. Da VW er den 3.-største bilproducent på verdensplan, vil Porsche automatisk være nr. 1 eller 2 på verdensplan. Når dette sker, vil aktierne stige utroligt meget. Det er næsten sten sikkert.
Hilsen |
Bortset fra at denne spekulation allerede på købstidspunktet for folk som mig er inkluderet i prisen !
Har du kigget på selskabets regnskab og regnet ud hvad aktien rent faktisk er værd - og hvor stor en del af markedsprisen er rene spekulationer?
VH Jørgen Olsen