Jeg bruger http://www.ppconsult.eu/ til alle mine 3 virksomheder + min søsters. Han hedder Peter og er desuden en aktiv person herinde på Amino. Han laver et godt stykke arbejde, besvarer mails hurtig og han han bevare venligheden når jeg måske er lidt forsinket med regnskab. Og ja, så er han til at betale
Du kan hurtig finde ham herinde, han besvare næsten alle indlæg med regnskabsspørgmål osv - så kig i disse sektioner og kontakt ham.
Der er penge og spare ved at skippe revisoren og finde en bogholder i stedet.
Du er velkommen til at kontakte mig.
For mere information samt priser må du gerne kigge på min hjemmeside: www.olsensregnskab.dk
Det lyder jo ikke af ret meget og i virkeligheden var det måske bedste om du gjorde det selv. I så fald kan du få rigtig meget gratis hjælp herinde på amino forumet.
Der er penge og spare ved at skippe revisoren og finde en bogholder i stedet.
Det er da godt nok en påstand der vil noget. Hvis du vidste hvad jeg har måttet udrede af forskellige efterrationaliseringsager, der er opstået som følge af dårlig rådgivning og arbejde fra diversebogholdere og - mere eller mindre - suspekte revisorer som ikke har haft styr på det ene eller det andet.
Når vi taler om mindre opgaver som denne mener jeg ikke man kan opdele det i bogholdere og revisorer, og der findes også dygtige bogholdere. Her bør man i stedet hense til vedkommendes kompetencer i stedet for at generalisere.