Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Revisor el. Bogholder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop startet et lille firma ved siden af mit studie.

Det drejer sig om ca 8-12 cateringjobs om året.

Jeg har brug for hjælp til at komme igang med regnskab og overblik over hvad jeg kan trække fra (firmabil, internet, materialer mv.)

Jeg har endnu ikke noget program til regnskab.

Jeg regner ikke med at der er særlig meget arbejde i det og tænkte at det derfor måske var nok med en bogholder (mhp at spare penge).

Mvh Matilde

Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:54

Hej Matilde

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om bogføring, fradrag, regnskab og selvangivelse.

Med venlig hilsen

TH Revision

Tom Hammer Jepsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:26

Hej Mathilde

Jeg bruger http://www.ppconsult.eu/ til alle mine 3 virksomheder + min søsters. Han hedder Peter og er desuden en aktiv person herinde på Amino. Han laver et godt stykke arbejde, besvarer mails hurtig og han han bevare venligheden når jeg måske er lidt forsinket med regnskab. Og ja, så er han til at betale Smile 

Du kan hurtig finde ham herinde, han besvare næsten alle indlæg med regnskabsspørgmål osv - så kig i disse sektioner og kontakt ham.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Tak skal du have...Renè.

Altid rart med gode referencer.*S*

Du skal være velkommen til at kontakte os, Mathilde.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:36

Hej.

Der er penge og spare ved at skippe revisoren og finde en bogholder i stedet.

Du er velkommen til at kontakte mig.

For mere information samt priser må du gerne kigge på min hjemmeside: www.olsensregnskab.dk

Det lyder jo ikke af ret meget og i virkeligheden var det måske bedste om du gjorde det selv. I så fald kan du få rigtig meget gratis hjælp herinde på amino forumet.

VH Jørgen Olsen

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 18:29

Hej Matilde,

Jeg vil gerne melde mig i koret som din mulig revisor. Du er velkommen til at kontakte mig og modtage et tilbud.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:59

Jørgen Olsen:

Hej.

Der er penge og spare ved at skippe revisoren og finde en bogholder i stedet.

Det er da godt nok en påstand der vil noget. Hvis du vidste hvad jeg har måttet udrede af forskellige efterrationaliseringsager, der er opstået som følge af dårlig rådgivning og arbejde fra diverse bogholdere og - mere eller mindre - suspekte revisorer som ikke har haft styr på det ene eller det andet.

Når vi taler om mindre opgaver som denne mener jeg ikke man kan opdele det i bogholdere og revisorer, og der findes også dygtige bogholdere. Her bør man i stedet hense til vedkommendes kompetencer i stedet for at generalisere.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)