Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/evt makker søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et mindre nedrivning og byggefirma som har været igang siden 01-08-07,og det er faktisk gået godt jeg har haft kunder som mt højgaard og villy c petersen og mange andre større firmaer. men nu vil jeg gerne have noget mere at lave via underentrepriser eller evt en makker der kan stå for at skaffe jobs så jeg kan koncentrere mig om opgaverne jeg har 12 år på bagen og vil sige at jeg stortset har prøvet det hele så hvis der er nogen der har mod på at være med til at udvikle mit evt vores firma er i velkommen til at kontakte mig

Kun seriøse henvendelser. 

Telefon 22275877

Mail ab@ab-nedrivning.dk

Mvh

AB NEDRIVNING & BYG

Allan boesen

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:29

Hej Allan,

Jeg håber at det lykkes dig at komme igang med projektet selvom tiderne pt. måske ikke giver dig megen hjælp. Men mangler du en revisor som sparringspartner vil jeg gerne give dig et tilbud på det.

Mvh. Morten Kertész

Revisorfirmaet Lemo - www.revisorfirmaet-lemo.dk

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:07

Hej lemo

Tak for dit svar jeg kontakter dig hvis dette bliver aktuelt

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld jeg lige låner tråden lidt - I skal nok få den tilbage.

Lemo:
Men mangler du en revisor som sparringspartner vil jeg gerne give dig et tilbud på det.

Hej Morten

Alle selvstændige (eller i hvert fald langt de fleste) har brug for en revisor. Det betyder ikke, at alle spørgsmål kan besvares sagligt med "Det ved jeg ikke, men hvis du har brug for en revisor, så er jeg klar."

Hvis du som revisor gerne vil opbygge troværdighed på Amino, vil det bare være super, hvis du giver nogle brilliante svar på revisorspørgsmålene.

Fortsat god fornøjelse på Amino.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Hvis du som revisor gerne vil opbygge troværdighed på Amino, vil det bare være super, hvis du giver nogle brilliante svar på revisorspørgsmålene.

Enig. Kunderne kommer mere eller mindre af sig selv, hvis du er dygtig og 'giver' frem for bare at 'tage'.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:03

Hej Begge,

Ja enig i at de nok skal komme, men nu søger han også en samarbejdspartner og i min forstand vil en god revisor også blive betegnet som en samarbejdspartner/rådgiver som man kan spørge til omkring investering mv. og man kan få en dialog op omkring mulige investeringer, hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.

Men at jeg støder jer er jo beklageligt men håber at i har forståelse for ovenstående og måske give mig ret i det.

Mvh. Morten Kertész

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:02

Lemo:
Men at jeg støder jer er jo beklageligt men håber at i har forståelse for ovenstående og måske give mig ret i det.

Hej Morten

Jeg er såmænd ikke stødt. Men min tolkning af det indledende indlæg er forskellig fra din.
Jeg synes ikke udtrykket "evt en makker der kan stå for at skaffe jobs" kan tolkes som "en revisor". Jeg tror nærmere, det er en kørende sælger, der er tale om.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om du ved siden af dit revisionsfirma også drømmer om at lave salg i entreprenørbranchen. Hvis det er tilfældet, kan jeg ikke læse det ud af dit svar.

Når jeg skriver dette til dig, Morten, skyldes det, at jeg er stødt på dig i mange tråde. Det er rigtig fint at være aktiv, men jeg tror, man svækker sin troværdighed, hvis man primært er salgsaktiv, og styrker den, hvis man primært er fagligt aktiv. Jeg bilder mig ind, at jeg selv har en ret stor troværdighed indenfor mine ekspertfelter. Jeg sætter stor pris på, at der altid er kloge revisortyper, som er klar til at svare på spørgsmål på deres ekspertområde.

... og hvis du mangler én til at skrive gode, professionelle tekster for dig... Wink Get the point?

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)