vi har nu i de seneste 3 måneder arbejdet på at få vores automat færdig og vi kan nu se lyset for enden af tunnelen. konceptet bag firmaet er følgende : adonis+ automaten er udviklet til opstilling på " high trafic bath rooms" som på f.eks diskoteker, hoteller, træningscentre,koncertsteder, banegårde, indkøbscentre og andre steder med stor toilet trafik. Automaten sælger det produkt som det pågældende klientel vil finde mest relevant i den givne situation. På et diskotek vil der feks blive solgt parfume, voks, tyggegummi og kondomer, produkter som er meget eftertragtede for det danseglade diskoteks publikum. man ser måske en reklame for en parfume i tv og tænker" den gad jeg egentligt godt prøve" men problemet som vi ser det, er at man skal ned i den lokale parfume shop for at dufte en prøve af produktet og det kan mange gange være svært i en travl hverdag. løsning : man bringer produktet til forbrugeren og tilbyder ham det i en behovs situation feks på et diskotek hvor han har svedt og måske ikke dufter alt for dejligt, han vil få stillet sin nysgerighed og dækket sit behov på et og samme tidspunkt. produktet vil højst sandsynligt blive budt glædeligt velkommen af ham selv men også de folk omkring ham der nok vil foretrække duften af parfume. dette vil med større sandsynlighed føre til et salg af full size produktet der blev reklameret for. automaten kan ses på www.adonisplus.com ris eller ros modtages gerne.. mvh valentin, adonis+ 3 gang er lykkens gang |
Hej Valentin,
Jamen så må du da hellere få noget feedback (3. gang)
Jeg synes egentlig at konceptet er genialt nok. Det er jo tidligere set - jeg husker ganske tydeligt de der automater med kondomer ude på toiletterne på et diskotek. Indbydende var de bestemt ikke, men det er de jo heller ikke tiltænkt - de skal jo bare servicere et ungt menneske som har brug for en "akut-vare"
Men det er da muligt at man med det rette sortiment i automaten vil kunne ramme flere. Især hvis du går videre til koncerthuse, banegårde, tankstationer/rastepladser osv.
Men hvem skal betale? Selvfølgelig skal slutbrugeren betale for produktet, men har du tænkt over hvad der skal til for at et diskotek eller en tankstation sætter det op? Skal de også tjene på det? Får de en fast andel af omsætningen? Skal leverandørerne bidrage med noget?
Du skulle jo gerne får disse tre ting (kunde, distributør og leverandør) til at gå op i en højere enhed - og med lidt overskud til dig selv
Men jeg tror da på, at idéen kan blive til noget, men det kræver at du spidser blyanten og får skabt det helt rigtige koncept.
Mvh
Martin