Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

deMib.dk / seosupport - pengene værd?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Når man goggler SEO kommer seosupport.dk på en 17. Plads (nyt site - forståeligt nok) men det ældre domæne deMib.dk ligger helt nede på en 22. Plads???

Jeg kan heller ikke se nogle referancer på deres site, udover fra en anden SEO ”expert” og nære venner??

Sloganet  er: Penge og kvalitet hænger ikke altid sammen!...eller gør det??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39

Hej Jesper

Ikke igen, noget med at der tusind indlæg og meninger om "dur"/"dur ikke", tag og ring til dem, få en snak med dem og få et tilbud og sammenlign det med nogle andre.

Spørg til hvad du får for pengene og deres referencer og hvad du ellers er i tvivl.

Når det er sagt....

Ja, jeg vil give dig ret i at Demib.dk's (men det gør vores egen også Embarrassed) er måske lidt svær at finde ud af ift. var det præcist er hvad man får for pengene og hvor de gør en forskel ift. til alle de andre.

Men de er sku tjekket nok, jeg har lige fået dem til at lave en SEO analyse/rapport, som belyste nogle ting som vi ikke lige var klar over. Analysen var på over 25 sider og var skrevet i et sprog som en hver webmaster, design, programmør eller lign kan forstå.

Jeg kan da klart anbefale deres analyse.

Vi skal nok også bruge dem til at forberede de ting, som de belyste i analysen og det ser jeg frem til at få lavet. Der var prisen også meget fair.

Seosupporten tror jeg også er super god den har jeg også tænkt mig at købe en licens til eller hvad det nu hedder.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 10:55

Go´ formiddag Henning,

Jeg forstår hvad du skriver, og jeg har da også været i kontakt med dem, og havde besluttet mig for at bruge dem!

Men blev lidt urolig da jeg opdagede at de selv ligger på henholdvis 17./22. plads i goggle?...med en søgning på "SEO"

/Jesper SEOrensen

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:09

Et ordsprog siger "skomagerens børn går altid barfodet" men derfor kan han jo sikkert godt lave sko Smile

Har ikke selv brugt SEO supporten endnu, men overvejer det kraftigt til ét af mine projekter som trænger til et alvorligt skub.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Hej Jesper

Det glæder mig at høre, held og lykke med projektet.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:47

Foruden de tiltag man kan lave direkte på sin hjemmeside, så ligger en meget stor del af SEO i linkbuilding. Her snakker vi om rene mandetimer, man bliver selvfølgelig bedre til det med tiden, men man kommer ikke uden om at det tager ens tid. Den tid kan man vælge at bruge på at ekspedere kunder frem for at jagte en side 1 placering hvor antallet af søgninger hovedsageligt ligger blandt konkurrenter og kendere.

Jeg har ikke selv benyttet seosupporten, men må da indrømme jeg er lidt nysgerrig efter at se hvad kvaliteten er på deres svar på rene support spørgsmål. På forhånd ved jeg jeg er uenig i en del af Demib´s SEO, fx mener han at description tag er det mindst vigtige, hvor jeg river mange ekstra via søgemaskinerne ved at optimere på disse. Alle analyserne og rapporteringen vil jeg tro at jeg kan finde på nettet via gratis tjenester, men det er dog kun en tese, da jeg som sagt ikke har prøvet det. Lige meget hvad, så er det dog vigtigt at have en strategi, og SEOsupporten kunne være et udmærket sted at starte.

Hvis jeg var dig ville jeg dog prøve SEO supporten (og melde tilbage her om det var pengene værd) generelt får man ikke meget seo for 5000 kr. og her kan du få et helt år med en nærmest miniuddannelse. Bare husk at brug det, det er jo ikke sådan man man bare tilmelder sig sådan en tjeneste, så popper man direkte op på side 1 på google, det kræver hårdt arbejde!!!

Jimmy 

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 11:57

Tak Henning!

Dimsedut, tak for dit indlæg:)

Jeg er egentlig ikke ude efter et "gør det selv" produkt som seosupporten, ville gerne betale mig fra det hele og bruge min tid på selve forretningen;)

Ville bruge dem som en fuldservice løsning, men bliver nervøs når de scorer så dårligt i goggle på et key-søgeord??

Go´vind!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 12:23

Jesper SEOrensen:
Ville bruge dem som en fuldservice løsning, men bliver nervøs når de scorer så dårligt i goggle på et key-søgeord??

Jeg tror ikke helt du læser hvad det er hverken Oxkjær eller jeg skriver. At lade SEO firmaet´s placering på et bestemt søgeord stå til grund for om du vil vælge dem eller ej, hvorfor dælen skriver du så ikke bare SEO eller søgemaskineoptimering på google, og vælger nr. 1?

Som der allerede er sagt, så er det langt fra sikkert at det er en der ligger på side 1 der kan levere den bedste seo til dig. Du kan vende den og sige at dem der ligger på side et, de er så dårlige til seo at de har så få kunder, at de kan bruge al deres tid på at optimere egen side.

(Undskyld Karsten, Thomas, Lars, Søren etc)

Jimmy

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:49

Undskyldning accepteret Smile Men ræsonnementet holder bare ikke helt. Vi er booket måneder frem og jeg ved, at Karsten også er godt spændt for. De to andre sælger ikke ydelsen.

Noget andet: SEOsupporten er jo et værktøj til egen hjælp og ikke en løsning i sig selv. Det er derfor ikke en god måde at vurdere kvaliteten af Mikkels ydelse på.

Der er stadig kun én parameter, der ikke snyder: Tal med referencer.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 13:13

Yes, ved godt at den ikke holder, men ligesom så meget andet, så er det jo en strategi ens virksomhed tager, om hvorvidt det er arbejdet værd at bruge tid på. Om ikke andet, så er det ihvert fald en fin reference.

Jimmy

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)