Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Når man goggler SEO kommer seosupport.dk på en 17. Plads (nyt site - forståeligt nok) men det ældre domæne deMib.dk ligger helt nede på en 22. Plads??? Jeg kan heller ikke se nogle referancer på deres site, udover fra en anden SEO ”expert” og nære venner?? Sloganet er: Penge og kvalitet hænger ikke altid sammen!...eller gør det??
|
Hej Jesper
Ikke igen, noget med at der tusind indlæg og meninger om "dur"/"dur ikke", tag og ring til dem, få en snak med dem og få et tilbud og sammenlign det med nogle andre.
Spørg til hvad du får for pengene og deres referencer og hvad du ellers er i tvivl.
Når det er sagt....
Ja, jeg vil give dig ret i at Demib.dk's (men det gør vores egen også ) er måske lidt svær at finde ud af ift. var det præcist er hvad man får for pengene og hvor de gør en forskel ift. til alle de andre.
Men de er sku tjekket nok, jeg har lige fået dem til at lave en SEO analyse/rapport, som belyste nogle ting som vi ikke lige var klar over. Analysen var på over 25 sider og var skrevet i et sprog som en hver webmaster, design, programmør eller lign kan forstå.
Jeg kan da klart anbefale deres analyse.
Vi skal nok også bruge dem til at forberede de ting, som de belyste i analysen og det ser jeg frem til at få lavet. Der var prisen også meget fair.
Seosupporten tror jeg også er super god den har jeg også tænkt mig at købe en licens til eller hvad det nu hedder.