Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame: Hvor lang og hvor meget?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestil jer en reklame skal spille i et offentligt rum, reklamen startes ved registrering af sensor. Brugeren er automatisk fast holdt på lokationen i 30sek til +1min.

Hvor lang tid skal en audio reklame vare, og i såfald hvor meget skal den koste

På forhånd tak

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skal vel bare være samme længde som et radio stop (ca. 15-25 sek).  Hvis der er tale om elevator reklame skal det måske bare times således at man når at få reklamen færdig inden man skal af.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også 15-20 sek er god, men hvad koster en sådan cirkus?

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer jo helt an på hvor mange der ser / hører den hvis du skal købe den. Hvis du skal producere den afhænger prisen af om det er video / lyd......

Dem vi bruger på vegne af kunder til produktion af den slags er ret dygtige. Så hvis du skal have hjælp så send mig en mail så skal jeg bede dem ringe til dig.

hvis du skriver flere detaljer skal jeg gerne om ovenstående, skal jeg gerne bidrage med vores priserfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det.

Lidt flere detaljer:

Publikum: 1 person der er "tvunget" til at lytte i 30sek til +1 min. Dvs man er 100% sikker på at reklame bliver opfanget og ikke bare ses som støj.

Vi kan 100% bestemme demografiske detaljer om lytteren og målrette reklame stederne til det publikum en annoncør ønsker

Det er kun lyd der er tale om.

Jeg taler ikke om at hvor meget JEG skal betale men hvor meget en annoncør skulle betale for dette, hvis de skulle købe afspilninger. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

sådan som jeg læser dit indlæg så skal du overvej om du vil køre fastpris; x antal tuisinde kr per uge/måned

eller dynamisk pris; x kroner per lytning

 

fastpris har den fordel at kunden ved hvad han betaler og du ved hvor meget du får, men du skal så kunnne love et ca antal lyttere.

dynamisk pris har den fordel at kunden betaler for det han ved han får, ulempen er at man ikke er garanteret en fast pris/en vis mængde lyttere. du er desuden heller ikke sikker på hvor meget du får ind hver måned.. dynamisk pris ville jeg guestimate 0,5-5kr per garanteret lytter.

 

i sidste ende så handler det jo mest om hvad du kan sælge det for til dine kunder

 

mvh

Kristian

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)