Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lidt knas med RSS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lidt knas med RSS feed, jeg får indlæg fra hele året sendt over dagligt...er der andre der har lignende problemer.....eller er det bare mig og min computer som har knas?

Mvh

Peter

Fra Fredensborg
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:23

Hej Peter

Du er ikke alene.

jeg har det samme problem. Samt RSS feed sob jeg valgt "skifter" sig selv til helt andet debat.

Hilsen

Magrethe

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:41

Hvilket feed bruger i?
Jeg har lige testet det fra forsiden og det virker fint for mig.

Dbh Martin

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:08

Jeg får RSS feed fra alle kategorierAmino. Jeg bruger News Crawler til at læse RSS med.

Det mærkelige var at efter sidste (og forrige) update var jeg nød til at lægge alle RSS feed ind igen manuelt. Nu, efter den sidste update vælter det over med gamle nyheder hvergang den updater.

Jeg tænker på om det er en fejl i News Crawler og ikke nødvendigvis en fejl Amino derfor mig spørgsmål om det kun er mig der har problemet.

Jeg har løst problemet ved kun at vise de sidste 24 timer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:14

Hej, det sker også for mig. 

Jeg abonnerer på de tre feeds fra Internetkategorierne, fx http://www.amino.dk/forums/rss.aspx?ForumID=38&Mode=0

Siden Aminoopdateringen kommer der dagligt pludselig 18 nye indlæg ind på et af de feeds - de 18 er så ikke helt så nye som jeg kunne ønske mig. De er nogle dage gamle og har været vist i readeren dengang.

Det er tilsyneladende noget som fortsætter - og ikke bare noget der lige skal ske en enkelt gang for hvert feed.

Bruger Google Reader til formålet.

Hilsen Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:20

Hej Peter

jeg bruger dette og det virker i Tunderbird.

http://www.amino.dk/forums/aggregaterss.aspx?Mode=0&UserName=XXXX&Token=9e8e49a7-4c81-4f28-9a77-318319a397bf

Mit brugernavn er ændret til XXXX

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:25

Martin Thorborg:
men det virker som om jeres fejl er relateret til dem der beskrves her:

Det kunne vel være, Community Server 2008 har tydeligvis noget knas med RSS. Sikkert en af de ting som bliver fixet i fremtidige updates, til da er een workaround at man kun læser de sidste 24 timers post eller f.eks bruger Thunderbird reader som forslået i en tidligere post...

Der er ikke noget mere stressende for en programmør end at fixe fejl som man ikke selv er skyld så jeg håber ikke at i har brugt for meget tid på det her....og ja, jeg ved hvad jeg taler om på det punkt Tongue Tied

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:15

Det er godt nok ærgeligt, hvis det slet ikke virker mere med RSS-abonnement på de vigtigste Amino-kategorier. Jeg aner ikke hvordan jeg så skal følge ordentlig med. 

Er ikke fan af systemet, som du plejer at anbefale, Martin, med en email for hver eneste kommentar. Er kun interesseret i første indlæg i hver tråd og abonnerer derefter individuelt på trådene, hvis emnerne er interessante.

Hilsen Anders Saugstrup 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:56

Der kommer en servicepack som vi installerer om et par uger, lad os se om den ikke fixer problemet.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)