Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bærbar går ned !!!! hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej når jeg ripper en cd eller køre splinter cell på den så går den i sort og strømmen går ud med det sammen ligesom hvis den er blevet for varm eller noget... jeg ved ikke hvad der er galt.. måske er der brændt noget af inde i bærbaren..

min bærbar er en
Fujitsu Siemens
AMILO Pi 2530
windows vista home premium

er er nogen der kan hjælpe..

hilsen poul

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sluk den og pust for lungernes fulde kraft ind i blæserhullet et par gange (Kræver du ikke er alt for allergisk overfor støv). Det har hjulpet på min Zepto.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan overveje at formatere din pc.  nu ved jeg jo ikke om det er noget du lige har gjort . men nogle gange er det kun små´fejl der ligger bag store problemer :) hvis du kører med en pre indstaleret vista premium har du fået en backop cd. prøv evt. at kør den igennem, den kan hjælpe dig med at finde evt. fejl. rette dem eller i givet fald indstalere en ny vista :)

Hilsen Per

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er støv i maskineriet, som Kasper foreslår, så har jeg også haft held med at smide en støvsuger op til udblæsningen.
Nogle bærbare kan man skrue bunden af (forsigtigt) og så kan man se om der er fyldt med støv ved blæser og deslige. Gå så forsigtigt til værks med støvsuger og evt en lille kost/pensel...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Hvis det er støv i maskineriet, som Kasper foreslår, så har jeg også haft held med at smide en støvsuger op til udblæsningen.
Nogle bærbare kan man skrue bunden af (forsigtigt) og så kan man se om der er fyldt med støv ved blæser og deslige. Gå så forsigtigt til værks med støvsuger og evt en lille kost/pensel...

Problemet med at åbne den er at mange producenter tager din garanti fra dig hvis du har pillet ved indmaden. Så vidt jeg husker var der et firma der prøvede at sige at garantien var opsagt hvis du åbnede din stationær computer. Der blev det betegnet som alm. brug at åbne sin stationære computer.

Dog ved jeg at det samme ikke gælder for bærbarer fra Zepto, da jeg har en ven der har arbejdet der en periode og han sagde garantien røg hvis den havde været åbnet.

Ps. Det var ikke lige med vilje jeg fik markeret mit eget svar som et svar. Men jeg troede ikke man kunne angive sig selv som svar. Troede det var noget andre skulle nominere en til.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tre til fire ting der kan spille ind.

1. Du har overclocket din processor eller grafikkort, ved at frigive mere end 100% af dens ydelse.

2. Det er et dårligt Cracket spil og Brændeprogram du har brugt.

3. Dit motherboard er brændt ned. 

4. Dit grafikkort er gået i konflikt med dit lydkort og derfor kan din CPU ikke holde styr på din bærbar [kan ske]

 

Jeg vil foretrække at bestille nye bærbare computere uden operativ system.
Derefter installere XP, hvis der ønskes at bruges Windows. 
Jeg er overhovedet ikke glad for Vista da der er mange problemer. Intel annulleret deres aftale med Microsoft pga. denne årsag og at Vista ikke har vist sig at leve op til forventningerne overhovedet.
Derfor har Microsoft valgt at trække den tilbage og er snart klar med Windows 7. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv oldtonew.dk har hørt godt om dem Wink

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige sige at det er en hamrende dårlig idé at sætte en støvsuger hen til udblæsningen. Du risikerer jo at der sidder en blæser lige inde bag ved, som spinner op og brænder bundkortet af. Forslaget om selv at blæse med munden er måske bedre, da det måske er mere tvivlsomt om du kan blæse nok til blæseren. Men i bund og grund løber du selvfølgelig samme risiko, plus alt det fugt og spyt der evt. måtte ryge med.

Så skruetrækkeren SKAL altså frem hvis du bruger støvsugeren. Der er to ting du skal være opmærksom på hvis du bruger en støvsuger. 1. Pas på du ikke får blæst blæserne op i fart. Hold dem med en finger. 2. Når støvet hvirvler ned gennem plasticslangen kommer der statisk elektricitet. Det kan også futte dit bundkort af hvis du er uheldig. Hvem har ikke prøvet at få et skrald over fingrene når de støvsuger? Smile. Så jeg vil ikke 100% anbefale at bruge støvsugeren, men jeg gør det selvfølgelig altid selv Smile.

Med hensyn til om garantien ryger når man åbner maskinen. Jamen... Hvis der er garanti på hvad er problemet så? Send lortet til reparation. Hvis der ikke er, så kan den jo ikke mistes.

Lige en sidste ting. Der findes jo modeller som bare er designet af helvede til. Prøv at søg på nettet og se om du kan finde et program til at styre blæseren på netop din model. Så kan du jo bare selv skrue op hvis bærbaren ikke er helt med på det.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det sker en sjælden gang at jeg har problemer med én af mine bærbare, som begynder at opføre sig underligt.

Det bliver hver gang løst ved at jeg fjerner al strøm til den, både kablet og batteriet.

Når jeg 1 minut efter sætter det hele til igen, og tænder på kontakten, virker det hele som det skal.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

har geninstalleret vista og pusted i blæseren og nu virker den. tusind tak.

 

hilsen poul

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)