Hej Jakodan
Tak for svar. Dejligt det med grøn - at det virker! ;-)
Hvad skulle vi gøre ved logoet, for at det bliver noget du kan huske. Har du et forslag? Mvh. Esben Gadsbøll www.WhiteAway.Com |
Esbeng:Hej Jakodan
Tak for svar. Dejligt det med grøn - at det virker! ;-)
Hvad skulle vi gøre ved logoet, for at det bliver noget du kan huske. Har du et forslag?
Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com
Har ikke lige nogen super ideer til logo - så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Men måske du kan bruge dette til noget..jeg har næsten lige fået nyt køkken hjemme og der købte vi det hele ved punkt1..
Vi valgte dem fordi;
- Vi fik rabat, når vi købte det hele samme sted (emhætte, ovn, keramiske kogeplader, opvaskemaskine og køleskab)!! det betyder helt sikkert meget, så hvis i også gør det, kunne i måske fremhæve det lidt.. (Vi fik en gratis mikroovn + rabat på prisen.)
- De havde en garanti på varen som betød, at vi kunne bytte inden for en måned uden nogen omkostninger, hvis vi ikke var tilfredse.. det betød meget, da vi var i tvivl om hvilken opvasker vi skulle vælge. Og vi endte faktisk med at få byttet opvaskeren til en dyrere model.
- Butikken virkede troværdig, så jeg fik indtryk af,. at der ikke ville være nogen problemer, hvis en af varene gik i stykker eller lign.
Mht. rabatten er det måske lidt svært på en hjemmeside, man kan jo ikke slynge alle mulige rabatter ud, uden at vide, hvad kunden køber. Måske i kunne lave et eller andet med - køb vaskemaskine og tørretumbler hos os og få 50 kg gratis vaskepulver med i prisen.. og måske en vaskepulver-producent vil sponsorere det, mod den gratis reklame det giver at være på jeres hjemmeside?
Men det er i hvertfald det vi valgte efter.