Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WhiteAway.Com - hvad siger i til vores logo?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakodan

Tak for svar. Dejligt det med grøn - at det virker! ;-)

Hvad skulle vi gøre ved logoet, for at det bliver noget du kan huske. Har du et forslag?

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:38

Esbeng:

Hej Jakodan

Tak for svar. Dejligt det med grøn - at det virker! ;-)

Hvad skulle vi gøre ved logoet, for at det bliver noget du kan huske. Har du et forslag?

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Har ikke lige nogen super ideer til logo - så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Men måske du kan bruge dette til noget..jeg har næsten lige fået nyt køkken hjemme og der købte vi det hele ved punkt1..
Vi valgte dem fordi;

- Vi fik rabat, når vi købte det hele samme sted (emhætte, ovn, keramiske kogeplader, opvaskemaskine og køleskab)!! det betyder helt sikkert meget, så hvis i også gør det, kunne i måske fremhæve det lidt.. (Vi fik en gratis mikroovn + rabat på prisen.)

- De havde en garanti på varen som betød, at vi kunne bytte inden for en måned uden nogen omkostninger, hvis vi ikke var tilfredse.. det betød meget, da vi var i tvivl om hvilken opvasker vi skulle vælge. Og vi endte faktisk med at få byttet opvaskeren til en dyrere model.

- Butikken virkede troværdig, så jeg fik indtryk af,. at der ikke ville være nogen problemer, hvis en af varene gik i stykker eller lign.

Mht. rabatten er det måske lidt svært på en hjemmeside, man kan jo ikke slynge alle mulige rabatter ud, uden at vide, hvad kunden køber. Måske i kunne lave et eller andet med - køb vaskemaskine og tørretumbler hos os og få 50 kg gratis vaskepulver med i prisen.. og måske en vaskepulver-producent vil sponsorere det, mod den gratis reklame det giver at være på jeres hjemmeside?

Men det er i hvertfald det vi valgte efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38

Vi byggede nyt hus og flyttede ind i februar i år. Nu har vi været heldige at have en entreprisekontrakt, hvor vi selv måtte stå for køb og levering af alt det, vi ville – udenom håndværkerne. Det har vi selvfølgelig benyttet os af.

Når man køber i så store mængder, skal man selvfølgelig have en rabat, hvis ikke man i forvejen handler, hvor man finder den enkelte vare billigst. Så enten skal man slå på, at man samlet er billigst, eller også skal den enkelte vare være billig – i forhold til en fysisk butik.

Det skal siges, at det endte med, vi købte det meste over nettet og resten gennem en, vi fik kontakt til gennem Amino.

Vedr logoet vil jeg give Jakodan ret i, at det grønne er en god ide og signalerer miljø, at spare penge i brug osv. Idéen i logoet synes jeg, er fin. Der hvor min kæde hopper lidt af, er vist ved selve udformningen. Jeg kunne nok godt tænke mig det i blødere former og endnu mere enkelt. Desuden må WA gerne være større...

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 16:30

Hej Bettina

Tak for dit indlæg!

På www.WhiteAway.Com forsøger vi at være billigst på hver eneste vare - hvilket resulterer i at store kunder kan brokke sig over manglende rabat...

Hav en god aften.

Mvh. Esben Gadsbøll.

www.WhiteAway.Com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Esbeng:

Hej Bettina

Tak for dit indlæg!

På www.WhiteAway.Com forsøger vi at være billigst på hver eneste vare - hvilket resulterer i at store kunder kan brokke sig over manglende rabat...

Hav en god aften.

Mvh. Esben Gadsbøll.

www.WhiteAway.Com

Jamen, det lyder jo fint! Vi endte nu heller ikke med 'mængderabat', men i stedet med at få tingene billigst muligt Yes

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 10:51

Hej Bettina

Det overrasker mig at i spredte købet så meget ud - vi hører om mange som gerne vil købe alt samlet.

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Hej Esben

Vi gik primært efter den billigste pris på de produkter, vi valgte at købe. Det var kun to steder, vi købte ind, så det synes jeg nu ikke var så spredt Smile Men nu er alt jo relativt.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 14:56

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej

Der er kommet flere anbefalinger om at gøre www.WhiteAway.Com mere personlig – den skal have mere personlighed, har jeg hørt flere kommentere.

Jeg synes det er svært og er derfor MEGET åben overfor forslag.

Hvordan skal logoet for WhiteAway få en kunde til at tænke ”hvidevarer” og gøre os genkendelige?

Jeg ser frem til at høre nogle bud!

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 13:35

Jeg har en idé til et logo. Har endda lavet et udkast. Om du kan lide det, er jo en smagssag. Kan forklare hvilke tanker der ligger bag logoet. Kontakt mig på j-friis@hotmail.com 

Hav en god dag. 

m.v.h Jacob Friis pedersen

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)