Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Host til Joomla site?

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Hxs og Anders - Tak endelig nogen der forstår hvad jeg mener :)

Hxs - Hvad hedder dit webhotel? Hxs.dk viser bare et logo.

Birgitte

 

Tjubang det skriver jeg engang i nat når jeg lancere vores helt nyt website :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Jeg synes det er ærgeligt hvis det er på den måde du normalt hjælper folk, altså ved at virke nedladende og angribe mig personligt i stedet for at komme med noget konstruktivt på den almindelige venlige Aminofacon (ja det er sådan jeg opfatter det).

Jeg har flere steder set at man selv kan oprette databaser, og det kan man bl.a. også hos GoDaddy.
Jeg HAR en PhpMyAdmin til min database, men det ændrer ikke på hvad de mener jeg kan ændre i. Men nok om det.

Og ja, undskyld, jeg vidste ikke at php.ini filen var for hele webserveren. Jeg vil heller ikke ændre i den, jeg vil bare vide hvad der står i den, da det ville kunne hjælpe mig med at få sitet op at køre.

Tak for din tekniske forklaring. Den er forståelig, men jeg mener stadigvæk, at der kan være forskel på hvad folk har brug for og derfor også hvad man vil betale for. Hvis jeg ville lave en stor webshop ville jeg da ikke tøve med at få en god og stabil webserver med døgn support, men nu er det ikke ligefrem det jeg har brug for, og det bliver det heller ikke.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en tråd!

Jeg læste på et tidspunkt danske kontra US server placering.
Vi har topmoderne servere stående begge steder med samme connect til nettet.
Vi kører løbende stats på responstid og mange gange er vores US serveren på samme højde med vores danske. I visse tilfælde hurtigere.

Med hensyn til discount hoteller er de ok med prisen. Her må jeg give Mikkel ret. Mange discount hoteller smider en masse kunder på samme server, hvilket gør den overbelastet og langsommere pga af traffikken. Men i bund og grund kommer det vel an på hvilken service man vil levere til kunden.

Jeg ville nu heller betale en 50'er mere og så have garanti på uptime og sikkerhed. Men igen det komme an på om man kan leve med en lidt mere usikker uptime. Med en virksomhed der er fuldt ud afhængig af sin hjemmeside, ville det være dumt at vælge et lower hotel.
Vælg hotel efter behov. Hvad vil du have? Og hvad vil du undvære? 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Mikkel - Jeg synes det er ærgeligt hvis det er på den måde du normalt hjælper folk, altså ved at virke nedladende og angribe mig personligt i stedet for at komme med noget konstruktivt på den almindelige venlige Aminofacon (ja det er sådan jeg opfatter det).

Jeg har ikke været nedladende, før nu(begynder om lidt), og det er der faktisk heller ikke andre her der har.

Dit problem derimod er at du selv mangler noget grundlæggende viden, når tingene så ikke fungerer som du vil have de skal skyder du skylden på udbyderen istedet for at optage dialog med denne og få løst problemet.

Du ville aldrig blive accepteret hos os som kunde, (ja nu begynder jeg) din slags har vi tabt tæt ved 100.000kr på. Vi er derfor meget selektive, i hvilke kunder vi vælger og du er helt sikkert ikke velkommen.

Vi kræver at vores kunder enten er kompetente til selv at løse deres problemer, _eller_ at de beder om hjælp, lytter og opfører sig modent. Hvis det første jeg hører fra en kunde er hvor åndsvag deres tidligere programmør eller webhost var, så kan de være ret sikker på de ikke bliver kunder hos os.

Du ønsker ikke at betale det som det koster at lave en løsning til dig som du bliver tilfreds med, og derfor brokker du dig over at det du har råd til ikke er godt nok. Den diskution gider jeg slet ikke have med en kunde, derfor afskrev jeg et salg til dig for længe siden.

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Måske har jeg ikke den "fornødne viden", men jeg har haft flere kompetente mennesker til at kigge på mit website, og de har alle sagt det samme, nemlig at jeg bør skifte host. Så nej, jeg skyder ikke skylden på dem af ingen grund. Jeg har derimod været i dialog med dem over de seneste 2 uger hvor jeg så til sidst måtte beslutte at jeg ville skifte host. De har desuden været meget hjælpsomme og jeg har taget imod deres råd og afprøvet alle deres idéer før jeg overhovedet tænkte på at skifte.
Jeg siger heller ikke jeg er utilfreds med dem, men blot at de ikke kunne leve op til det jeg skulle bruge dem til, nemlig at køre et Joomla site.

Jeg håber du bruger ligeså meget krudt på dine kunder, som du bruger på at sige negative ting til mig her i forummet.

Det er sjovt som du antager at jeg ikke er kompetent nok til at løse mine problemer eller bede om hjælp, da det netop er hvad jeg har gjort og også årsagen til at jeg oprettede dette indlæg. Jeg synes ikke du kan sige at jeg ikke lytter eller opfører mig modent, da jeg på intet tidspunkt har kastet med mudder eller været negativ. Jeg prøver blot at få noget positivt ud af dette indlæg og rent faktisk noget jeg kan bruge til noget.

Som jeg også sagde tidligere har jeg intet imod at betale 600 kr om året, og det kan være jeg vælger sådan en løsning. Jeg vil bare gerne vide præcis hvad jeg betaler for før jeg vælger en sådan løsning.

Jeg synes det er super ærgeligt at denne tråd er blevet så negativ. Jeg har aldrig været ude for en så negativ behandling på Amino, som jeg ellers er flittig bruger af.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Vi kan sagtens hoste joomla sites på vores server.
Du er velkommen til at tjekke vores priser og egenskaber på vores hjemmeside.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren - Mange tak, er det den der hedder taars-webdesign.dk?

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Indledningsvist bør man finde ud af, hvilken værdi ens online profil har/skal have. Hvis ens behov er en ehvervsløsning, og ens forventninger til en hosting ehvervsløsning med hurtige; servere, båndbredde, support, service osv. er 600,- om året, så bør man alliere sig med en der reelt ved noget om hosting ehvervs mæssigt og få noget vejledning i de elementer man skal gennemtænke mht. online eksponering, markedsføring & salg  ... og ikke én der tror han ved en masse om det teoretisk. Man behøver ikke betale 2000 om mdr. fpr en solid løsning ... men 600,- om året, er måske lige ambitiøst nok ^^

Det er på ingen måde for at smæde eller sprede anden negativitet. Men at vejlede dig til at bruge billige shared host (Surftown, Gigahost, ONE.com etc) til en EHVERVSLØSNING, er ikke nødvendigvis hensigtsmæssigt.

Digital Communication | Integration

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale wannafind - deres linux suite

Safemode er on men Joomla kører perfekt

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla kører aldrig perfekt med safemode on.

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)