Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TYPO3 priser- Taget i røven???

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin og Greyzone,

Det forklarede en del, TAK! Big Smile

...med dette kendskab ville jeg mene at en risikofaktor på denne opgave, burde ligge på 2 og ikke højere, korrekt?

Bedste Hilsner

Jesper Sørensen

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 08:57

Greyzone:
Hvad man så gør hvis opgaven rent faktisk kun tager 4 timer, men at kunden har godkendt et 12 timers estimat er op til ens moral :)

Kunden har jo netop ikke godkendt et estimat på 12 timer. Han har sagt "ja tak" til dit fastpris tilbud. Det man tjener på gyngerne sætter man til på karusellen. Det har intet med moral at gøre.

De 3,2 er min personlige risikofaktor. Jeg gemmer altid mine estimater, mit time forbrug, opgavetypen og kunden. Det giver mig en endnu mere præcis risikofaktor fordelt over opgavetyper og kunder.

Jeg kunne sagtens køre med en risikofaktor på 1, men så er jeg også nødt til at holde mig 100% til kravspecifikationen, og råbe "CHANGE REQUEST" hver gang. Der opstår noget uforudset. Det giver en ubehagelig magtkamp mellem kunde og leverandør, som jeg helst vil undgå.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:03

Hej Jesper

Det lyder umiddelbart alt for dyrt. Mit firma tager 400 kr. i timen for Typo3 udviklingsoppgaver samtidigt er vi hurtige! Installation af Directmail extensionen som udgangspunkt for for et nyhedsbrev samt opsætningen af 1. nyhedsbrev kan klares på ca. 3 - 4 timer alt efter hvad det er du ønsker. 

MVH

Jesper

www.typoart.dk :: jb@typoart.dk

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)