Nu begynder du måske at diskuterer noget som du er ikke er inde i.
Det finder vi nok ud af.
Fordi alle ikke bor i DK så kan man sagtens være en del af et 100% legalt og lovligt firma. Måske du skulle tjekke epn lidt. 70% af alle nyoprettede firmaer i Tyskland og Frankrig er LTD. Dvs alle disse er illegale?
Du bringer fokus på relevante bekymringer for dine kunder, som jeg slet ikke kommer ind på i mit indlæg. Bosat i Tyskland, engelsk selskab uden hæftelse, server i Norge. Eneste identitet fra whois på co.uk. Hjemmeside købt for lidt over 2 måneder siden. Annonym identitet på Amino, der er et par dage gammel. Ingen referencer. Alt dette nævnte jeg jo ikke et ord om.
Spørg evt Martin Thorborg hvorfor de ikke har tlf support ved Spamfighter. Er de så ik en værdig og legal virksomhed?
Så hvis Martin Thorborg tæver konen tæver du også din? Eller hvordan skal jeg forstå argumentationen?
Desuden virker dit indlæg angående os ret negativt.
Jeg ville selv kalde det 'skeptisk på den sunde måde' men det er jo nok læseren der skal afgøre det.
Er det fordi vi kan leje IT programmører ud til ca 25.000-30.000 kr for en 3. mdrs periode. Vi kan sagtens konkurrer via vores partner på prisen, og det er sådan set hele ideen med outsourcing til Asien. Men det lader til at vi desværre på en eller anden måde har trådt dig over tæerne, hvilket vi selvfølgelig beklager. Men en lidt mere objektiv holdning ville være værdig overfor andre.
Ja, måske er det derfor... og dog...måske er der andre ting. F.eks. at du slår dig op som internet markedsføringsekspert men ikke selv har et analyseværktøj på din egen hjemmeside. A pro pos denne, så ser den ikke ud til at være lavet i et CMS, der jo er dét produkt du er ved at sælge. Din defensive holdning spiller også ind, ligeledes når du hentyder at du kunne have personale mens din officielle firmaadresse er på dette kontorhotel i London.
For at se lidt positivt på mit indlæg kan du jo overveje om jeg ikke netop har slået et slag for kvalitetsleverandører der værner om deres ry og rygte.