Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TYPO3 priser- Taget i røven???

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Tak for tanken og opfordringen til at brainstomme er hermed fuldt!..har smidt dig en mail om fem min!

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

At "omkode" dit site til at bruge et cms til et andet kan godt være en besværlig opgave.
Jeg synes at prisen er helt ok. Intet der.

Der hvor jeg bliver bekymret er hvorfor i ikke på et tidligere stadie har snakket dine behov. Både nuværende men også fremtidige, og fra starten valgt typo 3. Det er det som gør en udvikler dygtig... Han kan se frem i fremtiden :) og se problemerne før de opstår. Han skal bare kende dine visioner. 

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 00:01

Hey Greyzone,

Jeg kunne forstå på dem at det kun var få ændringer de skulle lave i selve layoutet, men at det var selve kodningen der tog længere tid...

...er dette korrekt?

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

airclx:

Hey Greyzone,

Jeg kunne forstå på dem at det kun var få ændringer de skulle lave i selve layoutet, men at det var selve kodningen der tog længere tid...

...er dette korrekt?

/Jesper

Ja 100% korrekt.

Se om det er noget du har brug for før du går videre med det. Og se om der er andre ting for fremtiden som du skal bruge, og se om typo 3 kan bruges til det.

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:42

Hej Udvikler,

Nu begynder du måske at diskuterer noget som du er ikke er inde i. Fordi alle ikke bor i DK så kan man sagtens være en del af et 100% legalt og lovligt firma. Måske du skulle tjekke epn lidt. 70% af alle nyoprettede firmaer i Tyskland og Frankrig er LTD. Dvs alle disse er illegale?

Vi tilbyder ik tlf kontakt da vi ikke har personale til dette at håndterer dette på et værdigt niveau og vælger derfor vores kunder fremfor en tlf. Det er bedre at behandle dem man har godt fremfor at bruge tiden i tlf med evt nye. Spørg evt Martin Thorborg hvorfor de ikke har tlf support ved Spamfighter. Er de så ik en værdig og legal virksomhed?

Desuden virker dit indlæg angående os ret negativt. Er det fordi vi kan leje IT programmører ud til ca 25.000-30.000 kr for en 3. mdrs periode. Vi kan sagtens konkurrer via vores partner på prisen, og det er sådan set hele ideen med outsourcing til Asien. Men det lader til at vi desværre på en eller anden måde har trådt dig over tæerne, hvilket vi selvfølgelig beklager. Men en lidt mere objektiv holdning ville være værdig overfor andre.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 00:42

Greyzone, ja det var da helt klart noget at overveje...

Vil gerne have din mening, min side skal i fremtiden udvides med bla forum og booking system...hvad ville dit valg være?

/Jesper Sørensen

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ISO24:
Nu begynder du måske at diskuterer noget som du er ikke er inde i.

Det finder vi nok ud af.

ISO24:
Fordi alle ikke bor i DK så kan man sagtens være en del af et 100% legalt og lovligt firma. Måske du skulle tjekke epn lidt. 70% af alle nyoprettede firmaer i Tyskland og Frankrig er LTD. Dvs alle disse er illegale?

Du bringer fokus på relevante bekymringer for dine kunder, som jeg slet ikke kommer ind på i mit indlæg. Bosat i Tyskland, engelsk selskab uden hæftelse, server i Norge. Eneste identitet fra whois på co.uk. Hjemmeside købt for lidt over 2 måneder siden. Annonym identitet på Amino, der er et par dage gammel. Ingen referencer. Alt dette nævnte jeg jo ikke et ord om.

ISO24:
Spørg evt Martin Thorborg hvorfor de ikke har tlf support ved Spamfighter. Er de så ik en værdig og legal virksomhed?

Så hvis Martin Thorborg tæver konen tæver du også din? Eller hvordan skal jeg forstå argumentationen?

ISO24:
Desuden virker dit indlæg angående os ret negativt.

Jeg ville selv kalde det 'skeptisk på den sunde måde' men det er jo nok læseren der skal afgøre det.

ISO24:
Er det fordi vi kan leje IT programmører ud til ca 25.000-30.000 kr for en 3. mdrs periode. Vi kan sagtens konkurrer via vores partner på prisen, og det er sådan set hele ideen med outsourcing til Asien. Men det lader til at vi desværre på en eller anden måde har trådt dig over tæerne, hvilket vi selvfølgelig beklager. Men en lidt mere objektiv holdning ville være værdig overfor andre.

Ja, måske er det derfor...  og dog...måske er der andre ting. F.eks. at du slår dig op som internet markedsføringsekspert men ikke selv har et analyseværktøj på din egen hjemmeside. A pro pos denne, så ser den ikke ud til at være lavet i et CMS, der jo er dét produkt du er ved at sælge. Din defensive holdning spiller også ind, ligeledes når du hentyder at du kunne have personale mens din officielle firmaadresse er på dette kontorhotel i London.

For at se lidt positivt på mit indlæg kan du jo overveje om jeg ikke netop har slået et slag for kvalitetsleverandører der værner om deres ry og rygte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:47

ISO24:

Spørg evt Martin Thorborg hvorfor de ikke har tlf support ved Spamfighter. Er de så ik en værdig og legal virksomhed?

Jeg ved ikke lige hvor du har den ide fra. Vi kører tlf. support i 3 forskellige tidszone og vi har vel 10-12 mand på opgaven..
Så jo, SPAMfighter har et rimeligt omfattende support team der sankker meget i tlf.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 12:29

God formiddag,

Så fik vi det på plads:)

Nogen derude der har fået designet et nyhedsbrev?

Nogen derude der har fået lavet en kontakt-formular med katalogbestilling?

Hører gerne fra jer asap...på forhånd tusind tak!!

Forsat go´mandag!

/Jesper Sørensen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:38

Hej Jesper,

KR 10.000 lyder af meget i mine øre...få priser fra andre, tjek deres referencer om de er ok, hvis ingen bider på med en bedrer pris samt OK referencer, ja så er det prisen...

Hvad .net huse tager i København eller Paris er jo i bund og grund ligegyldigt, det som er interessant er hvad kan du få det for, og er du villig til at løbe risikoen ved at købe fra en anden leverandør....this is business 101 :-)

Good luck!

Peter

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)