Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Hej Aminoer,
Jeg har som ivrig smuglæser, fundet mange svar herinde, og jeg håber i også kan hjælpe mig på vej her...
Jeg har fået designet et site til 15.000,- ex moms.
Dette inkluderer en ”CMS Light” løsning med layout, frontpage, context, contact, kodning og ét flash element, dette lyder rimeligt, og er også godkendt for længst.
Siden er super flot, og jeg er meget tilfreds med layoutet!!!
Men nu ville jeg gerne have ekstra moduler lagt på, og det er her kæden falder af...?
Først foreslår de at opgradere siden til TYPO3, hvilket jeg synes lyder super fornuftigt, da modulerne her er frit tilgængelige og man i fremtiden ikke er låst fast til én progammør!
Men de tager 13.000,- ex moms EKSTRA for at kode til "Typo3 CMS" i forhold til "Light CMS" ?
Det synes jeg lyder dyrt da jeg jo allerde har betalt for at få kodet til CMS én gang, kan det passe at det er så meget dyrere at kode til TYPO3?
De opkræver 10.000,- ex moms for design af nyhedsbrev!
Deres timepris er 750,- det vil sige at de skal bruge over 13 timer på at udfærdige et design til nyhedsbrev, som grundlæggende er lavet og godkendt?...det er næsten to arbejdsdage, og når man tænker på at modulet/extensionen ligger frit tligængelig, minder dette om bondefanger!?!.
Jeg har en kontakt formular som jeg gerne ville tilføje afkrydsningerfelter til så man på den måde kunne krydse de kataloger af, man ønskede tilsendt...
Dette opkræver de 5.000,- / 10.000,- ex moms for?
Det skal forstås på den måde at det bliver 5000,- for en løsning hvor jeg IKKE selv kan uploade billeder af katalogerne og 10.000 for en løsning hvor jeg selv kan uploade billeder...
Sidst men ikke mindst har de taget 12.000,- ex moms for design af galleri og 3 flashelementer, lyder lidt overdrevet?
Jeg håber meget på i kan hjælpe mig her!
Al hjælp er velkommen!
De absolut bedste hilsner
Jesper Sørensen |
Jo, det lyder lidt dyrt alt sammen! men der er vel ingen som siger at du skal lige bruge det firma?
Men der er firma'er som taksere dyrt, det er ligesom der er forskel på B&O og panasonic, men det er stadig et fjernsyn man køber.
Jeg tror der er mange som gerne vil hjælpe dig her på amino, til en overkommelig pris på typo3 udvikling.
Mvh Kevin