Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Acceptabel afvisningsprocent?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle i dejlige og kloge mennesker...

Vi benytter naturligvis det sindssygt geniale Google Analytics.
Vores afvisnings procent ligger pt. på omkring 25% i snit dagligt, hvilket vil sige at 3/4 af vores besøgende får lidt interesse ved første øjekast og klikker sig videre i butikken.

Det synes jeg er vildt positivt, men vi vil selvfølgelig forsøge at opnå de umulige 4/4 ;-)

Det jeg blot kunne tænke mig at høre, er om i mener at vi er tæt på det der er muligt allerede. Præsterer i selv en afvigelses procent der er langt lavere end vores?

Jeg ved godt 0% er fysisk umuligt :-)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:02

Min afvisningsprocent ligger over 50% - men det er også noget lidt andet jeg beskæftiger mig med Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

25% er rigtig flot.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:14

Hvorfor er det vigtigt for dig at den skal være 0%? Fokuser istedet for på at få så mange så muligt af dine besøgende til at konvertere til interesserede kunder. Læs "Call to action" og "Don't make me think", og installer så Google Website Optimizer på dine landingssider. Test hvilket indhold der får flest besøgende til at konvertere.

Problemet med at prøve at minimere bounceraten er at man i yderste konsekvens skal fjerne søgeord på sine sider som har en høj boucerate - og det er en fejlagtig strategi.

Mvh Jesper

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:03

25% lyder rigtig flot. Man siger at det normale ligger på mellem 35% - 45% Og hvis den er over 60% så SKAL der reageres!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)