Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop vs. scannet webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved godt der blev spurgt om Dandomain og Scannet - men jeg syntes nu alligevel du bør kigge på Redpitt Webshop.

Selvom det er en hosted løsning, så er vi altid åbne for nye idéer.

Systemet er meget omfattende men stadig overskueligt og brugervenligt.

Ring eller skriv endelig, hvis du har nogle spørgsmål.

Demo af systemet her: www.redpitt.com/koeb

Nyeste site på Redpitt: www.min-mave.dk

Direkte: 22 80 50 24
Mail: zakir@redpitt.com

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Vi kan tilbyde dig en særdeles brugervenlig og søgemaskinevenlig webshop til kr. 448,00 pr. mdr. inkl. betalingsgateway til betalingskort.  

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt mig på 73 82 00 22 eller på sbj@newangle.dk.

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Du vil også opleve begrænsninger på Dandomain og Scannet og i alle andre lejede løsninger.

Jeg har skrevet lidt om problemet i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/60116.aspx 

Vi lavede en kravspecifikation som indeholdt ALT muligt som vi kunne tænke os både nu og i fremtiden. Velvidende at der ikke var nogen udbydere som kunne opfylde alle krav, gik vi i dialog med dem, som vi syntes lød interessante at arbejde med.

Selve den proces var mere interessant end hvad vi havde forestillet os, for nu fik vi også testet både deres salg og support, for salgsafdelingen kunne ikke svare på alle spørgsmål uden hjælp fra deres bagland. Ret hurtigt fandt vi ud af hvem som var mest professionel og som havde det produkt der kunne løse de fleste af kravene og at vi havde råd til at betale for det.

Valget faldt på Magento som er et open source system og her fik vi mest for pengene og samtidigt mulighed for selv at betale for udvikling af specielle ting, hvis vi på et tidspunkt vil tage fat i nogle af vores vilde ideer:-) Faktisk fik vi en hel del af vores vilde ideer prisfastsat mht udviklingen af dem, så nu ved vi hvad tingene ca. bør koste.

Så valg af shop starter hos dig selv, ved at du laver en brainstorm på hvad du kunne ønske dig af funktioner både nu og i fremtiden.-) Brug al den nødvendige tid på det, for det er dit grundarbejde der danner basis for den efterfølgende succes,.

Fordelen er også at din leverandør har specificeret fuldt ud hvad der er inklusiv i prisen og hvad der ikke er. Så bliver der aldrig nogen tvivl, for du har alt på skrift fra ham, idet han har komittet hvert punkt i din kravspecifikation:-) Her er der penge og meget tid at spare.

 God fornøjelse.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Vi har DanDomain shopløsning nu, og har egentlig været godt tilfredse. Men der er stadig et ganske vigtigt sted for os hvor shoppen ikke fungerer - og det er at have flere sprog når varerne er i varianter/størrelser. Administrativt kører det slet ikke hvis man har mange varer.

Så vi må nu tage den lange vej og skifter til nyt shopsystem til efteråret.

Jeg vil klart anbefale DanDomain over Scannet, hvis spørgsmålet står mellem de to. Der er mange flere nyttige funktioner - både administrativt og salgsmæssigt. Men det kommer også an på hvad det er man vil med sin shop og hvilke varer man sælger. Regner du med at skulle have mange varianter af dine varer - og at vækste til at blive en større virksomhed - så ville jeg nok kigge på nogle systemer som ikke er standard. Nogle du kan udvikle videre på med tiden.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg synes Helle's indlæg er det mest relevante - tænk over hvad dine krav er og prøv så både Scannet og Dandomain. Så kan du jo med det samme se, hvilket system, der passer bedst til dine behov.

Hver udbyder har nogle styrker / svagheder. Som Helle skriver er DanDomain's sprogstyring måske ikke den mest optimale - så hvis du har tanker om, at sælge til udlandet skal du måske tænke dig om en ekstra gang.

Personligt vil jeg ikke vælge nogen af dem :)

vh Tobias

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har som tidligere skrevet Golden Planet og den virker også fint på andre sprog. JEg har haft det kørende i starten, men da jeg har været i tidsnød har jeg lukket for det midlertidigt, til jeg har overskud til det. Men det er enkelt og nemt at bruge.

Systemet er også meget brugervenligt, man kan vælge mellem den enkle bruger flade eller har man masser af viden, kan man udvide det. Det er også muligt at købe en forside, tillægssider og lignende til hvis man ikke kan bruge det faste alene. Jeg har haft en meget dygtig grafiker til at presse så meget ud af systemet som muligt for at få det look jeg ønskede, og synes det er gået ganske godt.

Vigtigst er dog den daglige anvendelse og funktion, jeg har ALDRIG før arbejdet med hjemmesider og webshops og meget af det sprog var sort snak, men trods det bruger jeg systemet uden de store problemer. ER der et problem, er der virkelig relevant og venlig support, og endda flere gange har jeg lavet koks i nogle ting, og de har ikke faktureret mig for at hjælpe mig ud af det. Er problemet af anden årsag sendes det straks til web-udviklerne som undersøger det og finder en løsning. Er løsningen langt ude, finder de en nødløsning så det virker i mellemtiden.

Da jeg opgraderede, fik jeg en kopi af min shop i en demo shop som jeg så kunne gøre den nye opgraderede shop HELT klar, mens den "gamle" fungerede og salget kunne fortsætte uændret, Da jeg så havde alt klar i den nye "midlertidig demo" shop,så var det kun et spørgsmål om en halv dag, så kørte den nye, og jeg beholdte derefter den "gamle" webshop, der nu blev omdannet til en demo version, således jeg kunne checke at alt det nye var som det skulle være. Super løsning.

Så jeg anbefaler Golden Planet som en velfungerende og enkel shop. Og Camilla Laub www.camway.dk til at varetage det grafiske - og opsætning er hun også blevet en ørn til!

Ellers er I velkomne til at kontakte mig hvis I ønsker at høre nærmere info@annetteasmus.dk

Venligst Annette

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

PS

Priserne hos Golden Planet er også ganske rimelige, og jeg valgte det abonnement fremfor at købe en færdig løsning. Via et sådan abonnement, er der folk til at videreudvikle og opgradere og så skal man ikke selv betale for det. Jeg regnede på det og kunne have denne shop kørende i mange år for det en færdig købt ville koste og så skal man ikke selv holde øje med nye features. det er der folk til. Det er tilknyttet en velfungerende betalingsløsning www.quickpay.dk

Får man selv lavet en webshop - skal man jo også selv betale for evt. rettelser,nyheder og opdateringer til nyere ideer, også hvis der skal bruges mere plads. Selv har jeg lige opgraderet til mere lagerplads og det kan man bare gøre løbende som man bruger pladsen til, og prisen rettes naturligvis ind efter det. Men nemt og enkelt.

Venligst Annette

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Valget faldt på Magento som er et open source system og her fik vi mest for pengene og samtidigt mulighed for selv at betale for udvikling af specielle ting, hvis vi på et tidspunkt vil tage fat i nogle af vores vilde ideer:-) Faktisk fik vi en hel del af vores vilde ideer prisfastsat mht udviklingen af dem, så nu ved vi hvad tingene ca. bør koste.

Jeg er meget enig med dig Kim. Da vi skulle vælge shop platform til vores produkt, faldt valget også på Magento. Det slår de andre open source platforme (og sikkert også en del kommercielle systemer). Nu har jeg jo ikke prøvet alle systemer på markedet, men af dem jeg HAR teste slår det imho både osCommerce, VirtueMart og Dandomains løsning (sidste er ikke opensource).

Som ny service provider kunne vi vælge det system vi ville arbejde med, og der var ikke megen tvivl i valget af Magento.

Det er en gammel tråd så du har sikkert valgt en shop nu, men hvis du ikke har, så vil jeg da lige fortælle dig at vi kun tager 9.995,- for en køreklar shop inkl. unikt design samt hosting og betalingssystem i et år. Læs mere på http://getashop.dk.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)