Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Konkurrence site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God formiddag iværksættere.

Jeg har siddet herhjemme og leget med en idé om at åbne endnu en konkurrence site jeg synes selv jeg har nogle gode ting at tilføje og et godt design.

Men jeg vil gerne høre jeres mening inden jeg køber domæne til min side:

Er mit design godt nok?

Er min idé ok?

Og hvilket program vil i anbefale man laver sin hjemmeside i?

www.konkurrenceportalen.frac.dk

Mvh Konkurrenceportalen.  Smile

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:44

Hej konkurrenceportalen.

Jeg er bange for, at du ikke får særlig meget aktivitet på din hjemmeside. Den består trods alt kun af en række affiliatelinks, der lynhurtigt sender besøgende videre til andre sites.

Hvis det skal blive en succes, skal du nok satse på at lave et anderledes koncept.

Grafisk set kunne den godt trænge til en opstrammer. Jeg er ikke webdesigner og har derfor ringe viden om, hvilke programmer, der er gode at lave hjemmeside i. Jeg bruger selv Dreamweaver 8 (Macromedia) som fuldt ud dækker mit behov.

Held og lykke med siden Smile

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:39

Det kan godt blive lidt for meget med alle de annoncer.

Jeg synes, der bør være en slags velkomsttekst eller noget andet, som giver det lidt mere indhold. (Jeg fik faktisk mest lyst til at forlade siden, da jeg så, hvor mange annoncer der var). Mht. indhold kunne det fx være små nyheder om folk, som har prøvet at vinde i en konkurrence eller lignende. Altså noget, som giver mig lyst til at vende tilbage til siden på et tidspunkt.

Hvis jeg skulle lave den slags, ville jeg sortere lidt mere i sidens affiliates for at få de mest interessante frem. Det gør I jo også lidt ude til venstre, så vidt jeg kan se.

Egentlig tror jeg, idéen er god nok, men kun hvis der arbejdes ihærdigt for at gøre siden synlig på nettet.

Jeg synes, det er bedre at bestille en webdesigner end at begynde selv med div. programmer, med mindre du virkeligt er god til det. De hjemmelavede sider har ofte småfejl, som får det til at virke useriøst.

Held og lykke med siden :-)

Dbh

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:27

Tror desværre ikke du får meget succes med den som den ser ud der, lidt for amatør agtigt er jeg bange for.

Lidt bedre design ville måske hjælpe men der findes et hav af disse typer konkurrence sider.

Jeg har selv VindHer.dk som jeg har forsøgt at gøre lidt anderledes end de andre ved at man kan stemme på
sin favorit konkurrence side :)

Good luck...

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:01

Et enkelt spørgsmål.. Hvorfra får du trafik til din side? Det er vigtigt at vide, hvilken type brugere, der kigger forbi - hvis det er kritiske webdesignere, ville jeg nok gøre noget mere ud af designet.. Hvis det er husmødre, ville jeg ikke bruge tid på det.

Lavede en overgang faktisk penge på www.dagensforbrugertilbud.dk - selvom den ikke er pæn. Men det var ikke webdesignere der klikkede ind på den, det er helt sikkert :+)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)