Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr 1 på Google

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tillader jeg mig så lige at spørge lidt frækt - muligvis lidt uvidende:

Ved jeres kunder nødvendigvis, at det, der har brug for, hedder 3d ark?

Min egen første tanke, da jeg så det var: "Hva' fan' er det?". Da jeg så så ordet 3d kort, tænkte jeg på nogle imponerende vægkort fra geografilokalet, hvor man kunne se bjergkædernes udbredelse og bjergenes størrelsesforhold.
Selv da jeg kiggede på den ene af de nævnte hjemmesider, skulle jeg tænke mig grundigt om for at finde ud af, hvor 3d-aspektet kom ind i billedet - muligvis på grund af ikke alt for illustrative 2d-fotos.

Jeg ville hellere ligge nr. 1 på hobbyartikler, invitationer, invitationskort, postkort eller en masse andre interessante ord.

Men tillykke med, at I har nået et mål - det er altid værd at sole sig i.

mvh Hans

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 17:05

Nej det er heller ikke planen, jeg ved jo godt hvem min nærmeste konkurrent er mht til SEO inden for vores branche ;) Vi er jo nogle stykker der ikke "bare" har købt en "tilfældig" shop løsning og tror man kan sælge ud fra det

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 17:11

Hej Hans

Tak for kommentaren. Ja kunderne ved godt at at 3d ark er ark med 3d motiver til at lave 3d kort med. For os edbnørder er 3d kort jo noget helt anden.

Grunden til at det bliver kaldt 3d kort er at motiver bliver lagt oven på hinanden og samlet med fx 3d puder (klæbepuder), dette giver så en 3d effekt.

Der er mange andre spændende ord man også kunne tænkes at ligge nr 1 på. Hobbyartikler har jeg vurderet som værende for generelt til at det vil give nok salg.

Der er naturligvis andre projekter på banen, men mere om det senere ;)

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)