Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til site s�ges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Investor til amerikansk football site søges

Jeg har gennem en række år drevet et site, omhandlende dansk amerikansk football.
Vi har lånt domainet af et firma, der først ville undersøge markedet for derefter at beslutte sig hvad de skulle gøre med domainet.
Det har nu taget 3 år, og nu har de endelig meldt ud. Enten skal jeg købe domainet, eller også vil de bruge domainet.
Jeg skal melde tilbage inden fredag.
Pris for domainet: 20.000 plus moms

Da det er første år vi kører sitet mere kommercielt, har vi endnu ikke oparbejdet sådan en kapital.
Derfor søger vi en investor til projektet.
Sitet er det største omhandlende dansk amerikansk football, og er meget udbredt blandt spillere og tilskuere.
Foreløbig statistik for Maj herunder:


Sitet kan findes her:
Football.dk

Spørgsmål?
Kontakt mig og jeg skal forsøge at svare på dem!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at lave en indsamling på sitet??
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest er det jo lidt et strålende eksempel på at man ALTID skal lave den slags aftaler skriftligt, så du ikke ender i den situation.
...men da du har lånt det af dem, er der jo nok ikke så meget at gøre ved det.

Umiddelbart lyder 20.000 noget heftigt i mine øre, men har i en forretningsplan der viser at der kommer 150.000 i overskud det første år er det jo et greb i lommen.
Prøv at forhandle beløbet ned - det er jo stort set 99,9% profit for ejeren alligevel. Ville de virkelig bruge domænet ville de heller ikke tilbyder det til jer - tror egentlig bare det er en del af deres forhandlingsstrategi.
Flyt konceptet over til et nyt navn MED DET SAMME - og have football.dk til at pege på det. På den måde står i langt stærkere i en forhandlingssituation.

Kort og godt: Du/I er nød til at gøre op hvad det er værd for jer - er det under 20.000 skal i finde et nyt domæne, er det over bør i overveje at købe det.

At finde en investor til 20k lyder lidt voldsomt til så lille et beløb - synes i skal overveje et smut i banken i stedet, hvis det er det det ender med.

Held og lykke med projektet.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/8/2006 1:55:52 PM
Forfatter:Phi Group
Investor til amerikansk football site søges

Da det er første år vi kører sitet mere kommercielt, har vi endnu ikke oparbejdet sådan en kapital.




Hvad er indtjeningen på det pt.?

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 3. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
20000 kan lyde meget men hvor ligger din return of investment. Jeg kan måske hjælpe dig så giv mig et kald.

 

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)