Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig website(s)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg søger websites som enten har nogle hundred (eventuelt flere) brugere, eller bare har aktivitet derpå.

Prisen skal lægge mellem 500-10.000 kroner. Kontakt mig via PM med dit website og en pris, statistisk (af brugere, besøgende dagligt) eller om den har aktivitet.

På forhånd tak.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:05

Hvad med at få lavet en side med dit formål, og så smide nogle penge i noget søgeoptimering ?

nu ved jeg ikke helt hvad foremålet er, men det kunne da være et forslag hvis der ikke kommer nogen tilbud.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der ikke noget specielt område, hjemmesiden skal beskæftige sig med?

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:58

Jeg kan selv programmere og designe, men ønsker et site med brugere og/eller aktivitet.

Emnet er fuldstændigt ligemeget, så længe det overholder hvad jeg beskrev i emnet - læs emnet igen... :)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:30

Men hvad er formålet? Hvis du køber en hjemmeside der handler om hundetræning med 1.000.000 brugere, som du så koder om til at handle om lystfiskeri vil du jo nok miste omkring 999.000 af brugerne..

Du vil måske bare have en kørende hjemmeside hvor du kan få lov at smide nogle reklamer på eller hvad?

Min anbefaling ville da være at lave en sådan hjemmeside selv om et emne du selv interesserer dig for, og så får lavet noget kvalitets indhold - så skal brugerne nok komme af sig selv..

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:38

Gadensgaard:

Tror nok han har en rimelig god ide om hvad han vil med siden :)

Har desværre ikke selv noget bud, men forstår ikke ovenstående anbefaling. Hvis du godt kan lide at optimere en side, så er det selvfølgelig det du skal gøre :)

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:00

Hej Nago.

Jeg har set, at remydk her fra Amino har Fiskestangen.com til salg for højeste bud - måske er det noget for dig.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:06

Hej.

Alt kan vel sælges, for den rigtige pris. :) - Vindmedsimon.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)