Hej Alle, Jeg har brugt for et rimelig simpelt CMS. Det skal være PHP/MySQL - og rimelig stilrent. Sitet jeg skal bygge op skal være et site for fremvisning af malerier og med en kontakformular til bestilling af malerierne. Samt 1 profil side. Der må gerne være rimelig med templates/themes at vælge i mellem.
Jeg kender Joomla, men synes der skal customizes for meget på det setup. CMS Made Simple har problemer med billedupload pga. safemode restrictions.
Jeg tænkte faktisk på om Wordpress har et lækkert galleri modul som er indbygget i sitet?
|
Hvis du mangler muligheden for at lave dynamiske formularer som jeg nok kunne forestille mig var problematikken så har jeg netop lanceret (om end der mangler noget dokumenation endnu) mit nye projekt redCOMPONENT.com
På redCOMPONENT.com kan du købe et abn. til dit website også får du ellers fri adgang til at hente vores udvidelser til Joomla.
En af de første udvidelser er netop redFORM som er en dynamisk formular udvidelse til Joomla hvor du hurtigt og simpelt kan gå ind og lave lige præcis lige så mange forskellige formularer du vil - det tager få minutter per formular også kan du endda koble dem direkte sammen med nyhedsbrevs/mailingsliste systemer (pt. er ccNewsletter som er Joomla 1.5 Native og phpLIST som er open source understøttet men flere kommer til). Du kan se hvordan logikken bag systemet er ved at se på screenshots af redCOMPETITION som er en helt ny Joomla 1.5 Native konkurrence udvidelse.