En ret seriøs fejl vil jeg sige: man kan ikke oprette indlæg i andre browsere end Internet Explorer, jeg har forsøgt i Mozilla Firefox og Konqueror.. dog har jeg ikke prøver i hverken Lynx, Opera eller Safari, men jeg går ud fra det er samme historie deri. Så lige nu emulerer jeg Internet Explorer i Linux.. det er ikke videre kønt! |
Amino er nu opdateret igen
Jeg kan ikke slette mine subscriptions på tråde jeg abonnerer på. Ellen |
PS: Ingen problemer her med at oprette indlæg i FireFox |
Det er nok bare Linux versionen så... |
røv og nøgler, når man klikker submit (hvilket er rart, når man så har siddet og brugt 100 på at skrive noget, inden da) :-) I Firefox på mac (som jeg submitter via nu), er linieafstanden dog helt voldsom og derudover bliver de lange linier jeg skriver, ofte ikke så lange som alle andres. Dvs., at jeg får et langt, smalt indlæg, der giver alle seneskedehindebetændelse af at scrolle sig igennem :-) (Nu skrev jeg den lange sætning, for at se om den så delte det op på den måde - hvis jeg kender mit eget held korrekt, så gør den det sikkert ikke nu). Here goes nothing... |
Dbh Martin |
Har just fundet endnu en fejl . Når jeg skriver et indlæg i Firefox på mac (kan jo ikke i Safari, som tidligere nævnt), fucker æ, ø og å op i "kladde"-versionen. En fejl, der er til at leve med - men dog stadig en fejl :-) |
|
Dato: 5/14/2006 12:15:10 PM Forfatter: Lone S. Hansen NÃ¥r jeg skriver et indlæg i Firefox pÃ¥ mac (kan jo ikke i Safari, som tidligere nævnt), fucker æ, ø og Ã¥ op i ''kladde''-versionen. Det gælder ikke kun for mac, men også for PC med mozilla. "Jordbær med fløde på" |