Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan godt være jeg spørger lidt dumt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være jeg spørger lidt dumt?

Men hvordan kan Amino holde styr på om jeg sælger min webshop til en jeg har mødt inde på Amino?

De vil gerne have 3.500 kr. + 0,9% af handelsprisen, hvis der sker en handel efter man har mødt hinanden på Amino.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke et dumt spøgsmål. De vælger at stole på at du er ærlig, voksen og ansvarlig....nu når du har fået stillet denne virksomhedsbørs til rådighed ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:31

Ja tro og love er bestemt en stor ting i det koncept og det er rent faktisk strafbart at undlade at fortælle os om en handel.
Men ud over det, så holder vi øje med CVR registeret, om dit domæne skifter ejermand og så har vi flere gange været ude for at den ene part synger, ofte fordi det er den part der skal have en flaske champagne fra os pga. handlen. Den der sætte annoncer i, de skal jo ikke betale og hvorfor skulle de deltage i en strafbar og umoralsk handling og samtidig gå glip af en flaske champus til 500 kr. ?
Så jeg vil tro at vi får de fleste handler på plads, på den ene eller anden måde.
Men hvorfor skulle nogen også snyde os? Pengene går jo blot fra at lave nye tiltag til Amino..

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:57

Martin --> Endnu engang et genialt tiltag, med at belønne folk frem for at svinge med true-stokken om bål & brand. Og det er da klart i dette tilfælde at sælger ikke vil gå glip af sin champagne, og på dén måde undgås svindel med systemet.

Jeg husker tydeligt tilbage til da I lavede gratis morgenbuffet på jubii for at lokke medarbejderne derhen til tiden ;-))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36

Vi har nappet ideen fra Jobindex :-)
Men derudover bruge vi nu også en del tid på at lege detektiver, selvom det burde være unødvendigt.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

ville det være muligt at bytte champagnen ud med feks et par flasker morgan hehe ? jeg får så ondt i knoppen af champagne

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:27

Og hvordan dælen "melder" man til jer hvis man har solgt noget over virksomhedsbørsen? fordi at var lige inde og kigge og syntes da ikke jeg kunne finde sådan en knap?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du sender en mail til mor Anja, så skal du bare se :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jep, du skriver bare til Anja@amino.dk og jeg er sikker på at hun kan finde noget andet drikkeligt til dig.
Tillykke med det.

Dbh Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej hxs.

hxs.dk:
Og hvordan dælen "melder" man til jer hvis man har solgt noget over virksomhedsbørsen?

Når du har solgt din butik, eller hvad du nu har til salg, sletter du selvfølgelig din annonce.

I samme øjeblik du sletter annoncen ryger der en email afsted til dig med et spørgsmål om, hvorvidt du har solgt.

Dén skal du jo bare svare ærligt på Cool

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)