Det er ikke et dumt spøgsmål. De vælger at stole på at du er ærlig, voksen og ansvarlig....nu når du har fået stillet denne virksomhedsbørs til rådighed ;o)
Ja tro og love er bestemt en stor ting i det koncept og det er rent faktisk strafbart at undlade at fortælle os om en handel. Men ud over det, så holder vi øje med CVR registeret, om dit domæne skifter ejermand og så har vi flere gange været ude for at den ene part synger, ofte fordi det er den part der skal have en flaske champagne fra os pga. handlen. Den der sætte annoncer i, de skal jo ikke betale og hvorfor skulle de deltage i en strafbar og umoralsk handling og samtidig gå glip af en flaske champus til 500 kr. ? Så jeg vil tro at vi får de fleste handler på plads, på den ene eller anden måde. Men hvorfor skulle nogen også snyde os? Pengene går jo blot fra at lave nye tiltag til Amino..
Martin --> Endnu engang et genialt tiltag, med at belønne folk frem for at svinge med true-stokken om bål & brand. Og det er da klart i dette tilfælde at sælger ikke vil gå glip af sin champagne, og på dén måde undgås svindel med systemet.
Jeg husker tydeligt tilbage til da I lavede gratis morgenbuffet på jubii for at lokke medarbejderne derhen til tiden ;-))
Og hvordan dælen "melder" man til jer hvis man har solgt noget over virksomhedsbørsen? fordi at var lige inde og kigge og syntes da ikke jeg kunne finde sådan en knap?