Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Merle...

Hudløst ærligt.....så er det en om'mer. Hvis du mener det alvorligt, så få fat i en professionel webdesigner, så du kan få den op på det 'rigtige' niveau. Det betaler sig i længden ;o)

Jeg har med vilje ikke skrevet en række punkter, da listen ville blive alt for lang.

Held og lykke med projektet.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:33

Jeg er enig med "Business" i, at du bør få en professionel webdesigner til at skrue en ordentlig side sammen til dig.

Siden er trods alt dit visitkort udad til m.m., og hvis dine kunder skal tage dig og din rådgivning seriøst, må alfa og omega være en prof hjemmeside.

Du kan finde mange dygtige folk herinde, der uden tvivl kan sætte en prof side op til dig, for forholdsvis billige penge.

Held og lykke med dit projekt Wink

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:36

Hej Merle

Jeg må desværre tilslutte mig til : "Det er en ommer"

Jeg vil selvfølgelig gerne lave en ny til dig så du og dit firma kan fremstå professionelt. Du er velkommen til at skrive en mail eller ringe - kontakt

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 21:55

Hej Merle,

Vil tilslutte mig overstående kommentare...

Hvis du ønsker selv at arbejde videre med siden er her lidt kommentare

• Få lavet en form for rød tråd... farver, billed udtryk og vigtigst af alt et logo eller noget folk genkender....
• navigation, jeg bliver utrolig forvirret over at jeg kommer ind på en indholdsløs forside... Derefter velkommen med et "ligegyldigt" billed,
så der nyheder fra svendborg, eks. er du på en messe det er super men hvis jeg ønsker at finde dig skal jeg selv ud og fiske en adresse
til messe stedet og derefter have fundet den messe-stand du står ved "tror bare jeg dropper det"...
• Så er der en boganmeldelse :/ den er meget lang og jeg går til en coach for at blive coachet og ikke direkte for at lærer om coaching...
• Så sker det noget, Coaching på arbejdspladsen først nu jeg får lidt indsigt i hvad du vil og kan...
• Lidt mere coaching fint nok... men kunne jeg ikke få præsenteret det hele på det halve af tiden, din kunder tænker måske "jeg interessere
mig ikke om coaching så hvorfor skal jeg vide alt muligt om det..
• nu få jeg så priserne for coaching, men hvad skal jeg bruge? og hvad får jeg ud af det?
• Foredrag og kurser, "den bedste side frem til nu" søger dog noget konkret, et foredrag kan f.eks indholde bla bla bla...
• Lidt info om personen bag, nu begynder det at blive personlig, men hov er det ikke det coavhing er? super man tog sig lidt til at læse videre... 
• Endelig nu er der pludselig ansigt, et tlf. nr. og en adresse på den coach hvis side man har brugt en lille time på at læse...
Links, tja.. er det interessant for mig? er det nødvendigt/nyttigt?
• ID-Links? det vedkommer ikke mig... "fjern linket" og føj det til din foretrukne webadresser..

Håber du fanger hvad jeg prøver at skrive...

Held og lykke med siden, og hvis du ønsker det tilbyder jeg også webløsninger... 

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 15:30

Tak for dit ærlige svar, jeg gør noget ved sagen.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 15:34

Super tak for din detaljerede feedback, jeg kigger på det snarest !

Ha en go dag!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)